Milloin seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko teillä kaikilla loppunu jälkivuoto noin nopeasti, eli parissa viikossa?? Vai ootteko sekstaillu jälkivuodon aikana? Mä valuin 6vko eikä ois tullu mieleenkään kyllä harrastaa seksiä sinä aikana, jotenkin ajatus ällötti niin mua kuin miestäkin... Ja pelko tulehduksistakin kyllä hillitsi haluja lahjakkaasti... Eikös suosituskin ole, että odottais sinne jälkitarkastukseen saakka, varsinkin jos yhtään repeämiä tms?

Noiden apuvälineiden avulla minäkin pystyin nauttimaan seksistä aika pian synnytyksen jälkeen. Ilman apuvälineitä en ehtinyt kauan olemaan koska nyt on toinen tulossa. Tuo edellämainittu pitänee tilata hyvissä ajoin ettei tarvitse olla puutteessa sitten synnytyksen jälkeen :D

Kaksi kuukautta sitten synnytin ensimmäisen lapseni. Seksi on edelleen niin kivuliasta etten nauti siitä. Tilattiin yhdessä apuvälineitä. Panetus on ihan hirveä siitä huolimatta etten nauti seksistä.

Puolisen vuotta. Hieman epämiellyttävä oli kävellä vielä sen jälkeen. Ei paljon houkuttanut kun väsytti niin pirusti jatkuvasti ja satuin olemaan yh vähän aikaa tytön syntymän jälkeen.