Gallup: Pettäisitkö puolisoasi, jos kukaan ei saisi tietää?

• Viestiketjun aloittaja levoton
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28023727]Aivan helvetin yllättävää on että kirjautuneet ei pettäisi mutta ei kirjautuneet panisi jos tilanne tulee eteen. :D[/QUOTE]

ootko ajatellut että varmaan ne mustat jotka vastaavat kyllä, haluavat ehkä kirjautua ulos ja olla kertomatta omalla 'naamallaan'?

[QUOTE="vieras";28023727]Aivan helvetin yllättävää on että kirjautuneet ei pettäisi mutta ei kirjautuneet panisi jos tilanne tulee eteen. :D[/QUOTE]

ihan sama olisinko harmaa vai musta niin vastaus olisi EN
ei ole oikein toista kohtaan

"jaa"
No tälläisiä tilanteita ollut jo monta missä olisin päässyt kuin koira veräjästä. Minun olisi erittäin helppo pettää jäämättä kiinni. En ole pettänyt. En tiedä miksi. Ei vaan ole mun juttu.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28024250]Te jotka sanotte että pettäisitte niin eihän se nyt ole oikeastikaan mikään ongelma pitää asia salassa. :D[/QUOTE]

No se, että pettäminen edes teoriassa on vaarassa paljastua, estää mua pettämästä. Ja se on loistava juttu se. Olen helposti ihastuvaa sorttia ja minuun on erittäin kätevä ihastua.

16 vuotta olen ollut saman ihanan miehen kanssa, enkä ole pettänyt. Tuskin petänkään, mutta ajatus on erittäin, erittäin houkutteleva.

Yhteistyössä