Gallup: Pettäisitkö puolisoasi, jos kukaan ei saisi tietää?

• Viestiketjun aloittaja levoton
  • Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa. Tähän asti en ole pettänyt, vaikka rehellisesti sanottuna olen ollut tilanteessa, jossa kiusaus sille olisi ollut erittäin suuri. Mutta en pettänyt, eikä syynä sille etten, ollut kiinnijäämisen pelko. En kokenut sitä kuitenkaan oikeaksi.

Jos pettäisin, tietäisin sen kuitenkin itse, enkä tiedä haluaisinko elää tietoisena siitä. Kuulostipa dramaattiselta, en nyt tarkoittanut sitä, että tappaisin itseni, jos pettäisin. Mutta siis eläisin silloin kuitenkin tekoni kanssa. Ja tietäisihän hän, kenen kanssa olisin miestäni pettänytkin.

Jos pettäisin, ei mahdollinen kiinnijääminen / jäämättömyys varmaan määrittäisi sitä, teenkö sen.

En todellakaan. Katsoimme eilen leffaa kuningatar Victorian nuoruudesta ja siinä sitten oli salamurhayritys, Victoria oli miehensä kanssa vaunuissa ja V oli alkuvaiheessa raskaana. Aviomies sukelsi luodin eteen ja sai osuman. Data supatti tässä kohtas minulle, että kyllä kahden tärkeimmän eteen uhrautuu. Myöhemmin leffassa vaimo kysyi toipilaalta miksi näin, jolloin aviomies sanoi, että kaksi (vaimo + vauva) on enemmän kuin korvattavissa oleva yksi. <3

Miksi loukkaisin miestä, joka rakastaa minua? Ei mene järkeen.

En todellakaan. Katsoimme eilen leffaa kuningatar Victorian nuoruudesta ja siinä sitten oli salamurhayritys, Victoria oli miehensä kanssa vaunuissa ja V oli alkuvaiheessa raskaana. Aviomies sukelsi luodin eteen ja sai osuman. Data supatti tässä kohtas minulle, että kyllä kahden tärkeimmän eteen uhrautuu. Myöhemmin leffassa vaimo kysyi toipilaalta miksi näin, jolloin aviomies sanoi, että kaksi (vaimo + vauva) on enemmän kuin korvattavissa oleva yksi. <3

Miksi loukkaisin miestä, joka rakastaa minua? Ei mene järkeen.
Eiköhän palstan jokainen mies tekisi samalla tavalla.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"ookoo"
En, koska syyllisyys ja tieto omasta erittäin väärästä teosta painaisi ja huonontaisi elämänlaatua. Kuten joku jo aiemmin sanoikin, en ole tekemättä vääriä tekoja sen takia, että niistä voi jäädä kiinni, vaan sen takia, etten halua tehdä niitä. Oma mielenterveys, suoraselkäisyys ja itsekunnioitus on tärkeää minulle. Haluan olla ylpeä itsestäni.

Yhteistyössä