gallup:peseytyminen

Mun poika käy suihkussa tai kylvyssä melkein joka aamu. Ennen kävi joka aamu, mut nyt on ollu vähän kuiva iho, niin ei aina pääse mukaan. Kylpy on juhlahetki ja kylpyvedessä on paljon öljyä ja ankkoja =) .
 
meillä poika käy pesulla ihan tarpeen mukaan..kesäällä oli joka päivä joskus jopa pari kertaa kuumuuden takii mutta nyt ollaan käyty joka la "saunassa" ja viikolla sitten kerran kaks suihkussa..ei enään ammeeseen mennä kun meillä on niin pieni vessa/suihku että amme ei sinne mahu ja sen joutuu aina olohuoneeseen raahaa ja yksin en siihen hommaan lähe.. :$ joten suihkussa ollaan vaan..me käytetään natusanin sitä saippua missä ei oo saippuaa :D eli pesu ainetta..sillä hiukset pesen ja pyllyn en muuten niin "hinkka"
 
Himpula 03
Meilläkin käy molemmat lapset joka ilta suihkussa, isompi pesee pesuaineella itsensä joka ilta ja pienemmälle teen alapesut ja käsien pesun saippualla ja hiukset häneltä pesen kerran viikossa tai useammin, jos on sotkenut niihin jotakin =)
 
Kädet, naama, pylly pestään aamuin illoin ja tarvittaessa tietty useammin. Suihkussa/kylvyssä/saunassa käydään 2(-3) kertaa viikossa. Mietoa pesuainetta käytetään silloin tällöin. Ja pojalla ikää 1v 8kk.
 
Anin
Meillä poika käy kylvyssä 1-2 krt/vko ja lisäksi saunassa ja suihkussa kerran viikossa eli lauantaina, kun isällä ja äidilläkin on saunapäivä. Jokailtaiseen pesuun kuuluu nassu, tassut ja peppu.
 
kati -84
meillä käy lapset suihkussa/saunassa 2-3 kertaa viikossa. Tietysti tarpeenmukaan vaikka joka ilta. Mutta haluaisin sanoa, että itse olen parturi-kampaaja ja pienten lasten hiuksia suositellaan pestäväksi kerran viikossa. Hiukset rasvoittuu sillä perusteellä miten ne on totutettu (suurimmalla osalla).
 
Jokatoinen päivä käydään kylvyssä/saunassa. Neidillä on tosi kuiva iho. ei kestäisi jokapäiväistä pesemistä. Päivinä, jolloin kylvyssä ei käydä, pesen aamuisin ja iltaisin aina kädet, pyllyn, kasvot. Tottakai tämän ikäisellä vauhtimimmillä noita pesuja saa suorittaa pitkin päivää. :D
 
1Xäiti
1v1kk poika ja suihkussa käydään about 3 kertaa viikossa, mietoa pesuainetta olen silloin tällöin käyttänyt eikä iho ole siitä kuivunut. Kylpyamme on pois kuvioista kun vilkkaana poikana ei malta edes kylpylelujen kanssa siinä viihtyä. Suihku todettu meillä paremmaksi vaihtoehdoksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2005 klo 22:25 kati -84 kirjoitti:
meillä käy lapset suihkussa/saunassa 2-3 kertaa viikossa. Tietysti tarpeenmukaan vaikka joka ilta. Mutta haluaisin sanoa, että itse olen parturi-kampaaja ja pienten lasten hiuksia suositellaan pestäväksi kerran viikossa. Hiukset rasvoittuu sillä perusteellä miten ne on totutettu (suurimmalla osalla).
Haluaisin tietää mikä on lapsen hiuksen pesemistä?? Meillä meinaan aina suihkussa käydessä (2-3 krt viikossa) hiukset kastellaan, mutta lasten shampoota laitetaan vain tosi harvoin, ei edes kerran viikossa. En ole huomannut että hiukset ikinä olisi rasvaiset, ellei sitten margariinista... :p
 

Yhteistyössä