V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miten niin? ostetaan kun tarvitaan, ja muksuille sopii entiset vaatteet kuten meillekin joten miksi ostaa uusia?
Kyllä mun on ainakin pitäny ostaa kaikenlaista joka kuukausi vaikka ostan vain sen mikä on tarpeen...viimevuotiset kengätkään ei oo sopinu yhdetkään joten kaikille 3 lapselle piti ostaa kumpparit, lenkkarit ja sandaalit tänä keväänä. Ulkovaatteetkin oli käyny pieniksi joten nekin on kaikki uusittu tänä vuonna ja niin eespäin. Niin ja shortsit oli jääny 2 isommalta kaikki pieniksi ja ne piti ostaa isommat.
alesta ostan minäkin, mutta sitten kun tarvii. ja valmiiksi en ostele sen takia koska voi olla että en tykkää vaatteesta enää sitten kun se olis tulossa käyttöön. suomessa on se hyvä että ympäri vuoden on alennuksia niin ikinä ei tarvi täysihintaisena ostaa tai varastoida seuraavia kokoja jos ei halua.Pakko kommentoida tähän vielä että mä ostan vaatteita joka kuukausi siksi että mä ostan enimmäkseen alerekeistä yms ja ostan myös vaatetta etukäteen (esim seuraavaa kokoa) jos sattuu olemaan mieleisiä vaatteita alessa. Jos mä ostaisin vaatteet ryppäissä tyyliin kerralla kaikki syysvaatteet/talvivaatteet/kesävaatteet niin niihin menis vielä enemmän rahaa. Nyt ostan alesta aina silloin kun alessa jotain on, samoin kirpparilta ostan silloin kun on tarjolla kun sieltä harvoin löytää mitään jos akuuttiin tarpeeseen lähtee hakemaan. Mulla on esim ens talven toppavaatteet jo ostettuna kevään -50% alesta ja eilen ostin tytölle lassien välikausipuvun Prismasta -40% alesta vaikkei se juuri nyt sitä tarvi vaan vasta kuntulee syksy. Mut ostin jo valmiiks kun kerran halvalla sai.