Gallup: painonvaihtelut

• Viestiketjun aloittaja Pitkään samassa
  • Ensimmäinen viesti
Pitkään samassa
Paljonko olette painaneet enimmillään ja vähimmillään (siis aikuisiällä; enimmäispainossa ei raskaudenaikaa lasketa). Mihin lukemiin on vakiintunut, jos on? Mulla vähimmillään 51 kg, johon laihdutin aikanaan 64 kg:sta. Mutta se oli kamala nälkäpaino, vakiintui sitten n. 58 kilon tienoille (pituus 165). Siinä painossa ollut nyt jonkun 15 vuotta, raskaus poislukien.

enimmillään 58-59kg tossa muutamia kuukausia sitten (sen verran painoin vissiin tohon asti lapsen syntymästä asti), nyt kun koulu on alkanu ni oon laihtunu taas 54kg painoiseksi, tuon verran painoin myös ennen raskautta. vähin taitaa aikuisiällä olla 53-54. pituutta 161cm

"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkään samassa;27272447:
Paljonko olette painaneet enimmillään ja vähimmillään (siis aikuisiällä; enimmäispainossa ei raskaudenaikaa lasketa). Mihin lukemiin on vakiintunut, jos on? Mulla vähimmillään 51 kg, johon laihdutin aikanaan 64 kg:sta. Mutta se oli kamala nälkäpaino, vakiintui sitten n. 58 kilon tienoille (pituus 165). Siinä painossa ollut nyt jonkun 15 vuotta, raskaus poislukien.
71kg lapsen jälkeen. Vähimmillään 51kg laihiksen lopussa. Nyt 55kg kun olen saanut lihaksia takaisin. Laihiksen jälkeen numerot sotii mielessä, mutta vähemmän löysää minusta nyt löytyy, kuin 51kg:n painoisena :S

Vähimmillään 60 kg ja enimmillään 93,5, joskus huhtikuussa. Nyt rv 27+2 painan 90,3kg, mihin olen sinälläni tyytyväinen tällä hetkellä, mutta paino ei sais enää nousta muutamaa kiloa enempää ja synnytyksen jälkeen aion jatkaa radi-ruokavaliolla, jolla nytkin olen ja pudottaa ainakin noi 30 kg. Raskaus on ollut hyvä motivoija terveellisiin elämäntapoihin.

Yhteistyössä