Gallup Oletko onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastaa ja voit voittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä olenko tällähetkellä, viimeisillään raskaana ja niiiiiin väsynyt ettei ole tosi, ei vaan osaa iloita elämästä kun ei pääse punkan pohjasta ylös.. :-/

Kai mä olen.
13293897.Grin.gif

Olen :) Eron jälkeen olen osannut iloita elämästäni aivan toisella tavalla kuin ennen. Ainoastaan huono rahatilanne ahdistaa. Ihanat lapset, oma koti, opiskelu haaveammattiini, mahtava miesystävä - elämä hymyilee :)

Miten sitä nyt voisi olla? Siis jos tarkoitat jotain täyttä onnen hekumaa vai mitä tarkoitat?

Muoks. Mielestäni vain itsekeskeiset ihmiset voivat olla täysin onnelllisia. Maailmassa on niin paljon pahaa ja vääryyttä, etten mitenkään päin voisi koskaan olla täysin onnellinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten sitä nyt voisi olla? Siis jos tarkoitat jotain täyttä onnen hekumaa vai mitä tarkoitat?

Muoks. Mielestäni vain itsekeskeiset ihmiset voivat olla täysin onnelllisia. Maailmassa on niin paljon pahaa ja vääryyttä, etten mitenkään päin voisi koskaan olla täysin onnellinen.

Eikö voi olla onnellinen ihan ilman jotain täydellistä onnen hekumaa? :)

Ihan oman mielenterveydenkin kannalta pitää osata ottaa koko maaiman murheita omille harteilleen. Minusta taas on tekopyhää murehtia asioista, joihin ei voi itse vaikuttaa.

Ei ehken kovin ystävällisesti sanottu, kun joku kumminkin varmasti kokee olevansa onnellinen, niinkuin voidaan pinosta lukea.

Yhteistyössä