GALLUP :Oletko ennakkoluulonen ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
OIen tietenkin. Teen ihmisistä ja asioista ennakko-oletuksia, ja joskus ne osoittautuvat vääriksi.

Ei kukaan oikeasti lähde aina puhtaalta pöydältä, vaikka kuinka väittäisi. Ennakkoluulottomuus ei ole pelkästään sitä, että voi kaveerata tummaihoisen tai pyörätuolissa istuvan kanssa, ja pitää homoseksuaaleja samanarvoisina kuin heteroseksuaaleja.

72259d1319913814-repesin-eli-hauskoja-kuvia-netistae-41464.jpg

Olen. Esim. kun olin kirppiksellä töissä ja tuli mustalaisia niin kyttäsin pölliikö ne. Tosin jos oisin nähnyt heijän ottavan jotain en ois varmaan kumminkaan uskaltanut sanoa mitään :ashamed: Mun mielestä mustalaisiin kohdistuvat ennekkoluulot on ihan itse ansaittuja... Ikävää tietenkin niille jotka eivät käyttäydy huonosti (eli en oo niin ennakkoluulonen et uskoisin kaikkien mustalaisten varastavan jne.)

Sit tietyn näköset tyypit kierrän kyllä kaukaa, varsinkin myöhään illalla/yöllä. Tietty ennakkoluuloisuus on mun mielestä tervettä ja järkevää, ja varsinkin täysin luonnollista.

Koetan olla olematta, mutta jossain määrin olen kyllä. En kuitenkaan tuo ennakkoluulojani esille tai näytä niitä ulkoisesti, jylläävät siis vain mielessäni silloin, kun niitä on. Tilanteesta riippuen katson, mitä tuleman pitää ja muodostan sitten käsitykseni siitä, ovatko ennakkoluuloni asiallisia vai pitäisikö niistä kenties luopua.

Yhteistyössä