Lilii lisänimetön Aktiivinen jäsen 08.05.2008 30 970 -26 36 Helsinki 24.07.2010 #2 En usko että kovin monen mies myöntäisi, kun vaimo tätä kysyy. Minä en halua edes kysyä. :snotty:
V vieras Vieras 24.07.2010 #4 Enpä tiedä tarkkaa määrää, voisi kuvitella että aika monella maailman miehistä sellainen fantasia on. Ehkä kysyt jokaiselta mieheltä?
Enpä tiedä tarkkaa määrää, voisi kuvitella että aika monella maailman miehistä sellainen fantasia on. Ehkä kysyt jokaiselta mieheltä?
O ori Vieras 24.07.2010 #6 No eipäs se kovin hääsiä ollut kun kokeilin sitä joskus, parempi niin että itse voin olla 2 kesken naisen kanssa sängyssä, sujuu noi hommat sillain paremmin kun itse on toisen osapuolena.
No eipäs se kovin hääsiä ollut kun kokeilin sitä joskus, parempi niin että itse voin olla 2 kesken naisen kanssa sängyssä, sujuu noi hommat sillain paremmin kun itse on toisen osapuolena.
V vieras Vieras 24.07.2010 #7 Mulla on kysytty pari kertaa baarissa haluaisinko kaksi naiskaverusta yhtä aikaa. En halunnut