Kuinka moni on haaveillut naisen kanssa olemisesta, vaikka on miehen kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja woman in love
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä. harmittaa ettei tullut kokeiltua silloin kun sinkku olin. pian varmaan olisin ottanut sen askeleen ja sitten alkoikin yhtäkkiä yhteinen taival mieheni kanssa. mieheni on ainut joka haaveestani tietää ja haaveeksiha se jääkin. seksi unia näen joko miehestäni tai jostain tuntemattomasta naisesta. suutelua ja pientä kähmintää pidemmälle en naisen kanssa ole mennyt

Voin sanoa että nainen tietää mistä nainen tykkää :) Minun naiseni on unelma suutelija, parempaa ei voisi ollakkaan. Erosin tämän naisen takia vuosi sitten ja minulla on 2 lasta.
Meillä on mennyt hienosti. RAKASTAMME JA RIITELEMMKIN :)

Kyllä minäkin haluaisin kokeilla, avoliitossa miehen kanssa tosin olen. Seksissä varmaan kiinnostas just et miten toinen nainen osais käsitellä tuolta alakerrasta, mies kun vain rämpii :)

Nainen kyllä osaa käsitellä tuolta alakerrasta mitä parhaiten, minullakin oli mies joka vain RÄMPII!! Vähän räplätään ja sitten pitäis olla jo valmis kaikkeen.. mies näin. voin sanoa että miehen kanssa en ole ikinä saanut orgasmia, mutta naisen kanssa joka kerta. Minun nainen vielä suutelee mitä ihanemmin ja hellemmin :) Nainen on ihanan pehmeä ja RINNAT on ihanat. SUOSITTELEN KAIKILLE LÄMPIMÄSTI, elän elämäni onnellisinta aikaa!

Mä näen usein unia, että olen naisen kanssa. Jos olisin sinkku varmaan kokeilisin kyllä. Nyt kuitenkin vallan onnellisesti naimisissa ja mies kyllä tyydyttä mun tarpeet :D

Alkuperäinen kirjoittaja woman in love:
Naisen kanssa elo muutenkin ihan mukavaa..

Tää on se mitä mä epäilen...oon asustellut kimppakämpissä ja kyllä liikaa naista on liikaa. Miesten kanssa noin niinku yleensä toimii tää yhteiselo premmin, mutta noin niinku seksikokemuksena jos olisin sinkku niin olisin utelias kokeilemaan naisen kanssa. Semmoisen tosi kauniin naisen, en minkää "kiekkopirkon" kanssa... ;)

Yhteistyössä