Mamut ja suomalaiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tunnen yhden miehen joka otti Suomalaisen naisen, että sai oleskeluluvan. Tommoisia miehiä on varmaan vaikka kuinka paljon.

Pahimmat tekee lapsia monen Suomalaisen naisen kanssa.

Suomalainen kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä alkukirjaimella (terveisin pilkunnussija).

Minäkin tiedän tuollaisia miehiä. Ja paljon sellaisia, jotka ei ole tehneet suomalaisen naisen kanssa lapsia oleskeluluvan takia. Tiedän miehiä, joilla on lapsia usean naisen kanssa - miehet itse on ulkomaalaisia tai suomalaisia. Ja tiedän naisia, joilla on lapsia useammalle miehelle - mies on suomalainen tai ulkkis.

Ihmeellistä on elämä.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
tunnen monta suomalaista naista, jotka ovat lisääntyneet useiden suomalaisten miesten kanssa, yksi, kaksi, kolme, neljäkin eri isää samassa katraassa.... haukotus, keksi parempaaaaaaaa............

tunnen monta suomalaista naista, jotka ovat lisääntyneet useiden suomalaisten miesten kanssa, yksi, kaksi, kolme, neljäkin eri isää samassa katraassa.... haukotus, keksi parempaaaaaaaa............

Onko sinulla sitten lapsia mamujen kanssa?

Tarkoitin vain, että jotkut ihan netistä ettii länsimaalaisia naisia ja tarpeeksi tyhmän kun löytää niin sitten pääsee vaikka Suomeen. Onko se teistä OK?

Tietty on niitäkin jotka saa ensin naisen lähtemään perässään vaikka minne ja sitten lopulta kun nainen kyllästyy mieheen niin tulee kuitenkin perässä tänne.

[QUOTE="vieras";25432748]Tarkoitin vain, että jotkut ihan netistä ettii länsimaalaisia naisia ja tarpeeksi tyhmän kun löytää niin sitten pääsee vaikka Suomeen. Onko se teistä OK?[/QUOTE]

Ei se ihan ok ole. Ymmärrettävää sinänsä miehen kannalta - jos on huonoista olosuhteista lähtöisin niin kai sitä tekee mitä hyvänsä päästäkseen parempiin olosuhteisiin - mutta on aika syvältä että tämä tosiaan onnistuu.

Ja juu, mä olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa ja meillä on 2 lasta, kolmas tulossa.

oh no..mun miehellä oli jo oleskelulupa,kun tavattiin..miksi se mut sitten otti??ja töissäkin se käy harva se päivä..nyt on kyl jotain vialla..
Ehkä sama vika kuin meillä - äijä on niin tyhmä ettei tiedä omistavansa pysyvää oleskelulupaa ja olleensa jo vuosikausia oikeutettu hakemaan kansalaisuutta?

Tällaisen version nääs joskus kuulin :xmas:. Kato kun ne kaikki on suomalaisen naisen kanssa vaan saadakseen OLEn.

Minua häiritsee se, että moni tuntuu automaattisesti olettavan suomalaisen naisen olevan avuton, hyväksikäytettävä uhri. Jos nainen tuo miehen Suomeen, naista hyväksikäytetään ja hän on uhri, jos nainen ei tuo miestä Suomeen, naista hyväksikäytetään ja hän on uhri.

Tämä ajatusmaailma tuntuu olevan ainakin osalla ihmisistä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä