GALLUP: monenko kanssa olet harrastanut seksiä? Kerro myös ikäsi :)

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"hei"
En ymmärrä, millä perusteella vain muutaman kanssa olleet luokitellaan siveyden sipuleiksi.
Itse olen ollut vain yhden kanssa, mutta ei meidän sänkypuuhiamme kyllä mitenkään voi kuvailla siveiksi.

Jos vain muutaman kanssa olleet ovat "siveitä", niin millä sanalla sitten sanotaan niitä, jotka jakelevat tavaraansa kymmenille? Ei siinäkään minusta mitään vikaa ole, jokainen tehköön niin kuin parhaaksi kokee, mutta en vain käsitä, miksi heti hyvän löytäneitä pitää alkaa nimitellä.
 
"vieras"
Ikää on jo yli 40 mutta vain kolmen kanssa olen ollut sillai. Yks yhden illan juttu, yks muutaman viikon mittainen romanssi ja se kolmas on jatkunut jo yli 25 vuotta ja jatkuu edelleen. Tämä kolmas saattaa hyvinkin jäädä viimeiseksi petikaveriksi tai ainakin toivon niin.
 
"Heini"
[QUOTE="hei";23511249]En ymmärrä, millä perusteella vain muutaman kanssa olleet luokitellaan siveyden sipuleiksi.
Itse olen ollut vain yhden kanssa, mutta ei meidän sänkypuuhiamme kyllä mitenkään voi kuvailla siveiksi.

Jos vain muutaman kanssa olleet ovat "siveitä", niin millä sanalla sitten sanotaan niitä, jotka jakelevat tavaraansa kymmenille? Ei siinäkään minusta mitään vikaa ole, jokainen tehköön niin kuin parhaaksi kokee, mutta en vain käsitä, miksi heti hyvän löytäneitä pitää alkaa nimitellä.[/QUOTE]

"siveä" ei mun mielestä ole tosiaankaan mikään haukkumanimi. Olet itse toisaalta erittäin asenteellinen jos puhut "jakamisesta" pitäen 1 partnerin taustaasi vertailukohtana.
Mulla on ikää 37 v ja partnereita on ollut yli 25 mutta alle 30 ikävuosien 20 ja 28 välillä. Näiden kokemusten perusteella tiedän että yhden illan jutustakin voi olla iloa, mutta masentuneelle en suosittele. Tiedän, mitä tyydyttävä seksielämä tarkoittaa, koska vertailukohtia riittää - myös suhteessa koettuja. Tiedän myös että nykyinen mieheni on todella seksikäs ja hyvä sängyssä, vaikka seksi ei meillä olekaan tähtitieteellistä. Ai niin, tiedän myös mitä on tähtitieteellinen seksi
 
"vieras"
Kolmen kanssa. Ja tämän yhden kanssa viimeiset kolmetoista vuotta ja ikää mulla 32v. Mieheltä kysyin niin vastas et suunnilleen kymmenen, tosin sama vika, viimeseen kolmeentoista vuoteen vain yhden kanssa. Ja mä uskon sen :D
 
"Anki"
[QUOTE="vieras";23514371]Jos et sattunut huomaamaan, niin tässä aloituksessa kysyttiin juurikin kumppaneiden määrää.
Mitä edes vastaat, kun et halua sitä kertoa.[/QUOTE]

Onhan tässä ketjussa muitakin jotka eivät ole kertoneet tarkkaa lukua.
 

Yhteistyössä