GALLUP: monenko kanssa olet harrastanut seksiä? Kerro myös ikäsi :)

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"hupsista"
[QUOTE="hui";23509488]Olen 23 ja olen ollut yli 50 kanssa. vietin nuoruuteni aika vauhdikkaasti, yhdenillan juttuja PALJON.[/QUOTE]

Vai nuoruutesi :D ootpas ollut ehtiväistä sorttia!
 
"calm in the storm"
30 miehen ja 2 naisenkanssa. Oikeestaan nyt ymmärrän vasta miksi noin helvetin monta äljäkettä onkin sattunu matkaan..joskus vaan itsensä löytäminen vie aikaa ja vaivaa.
oon 28v ja menetin neitsyyteni 16vuotiaana. naimisissa oon ollut 4vuotta, että ihan mukavasti sitä kerkes 8 vuodessa naimaan.. hävettää!
 
sirkutin
[QUOTE="calm in the storm";23509640]30 miehen ja 2 naisenkanssa. Oikeestaan nyt ymmärrän vasta miksi noin helvetin monta äljäkettä onkin sattunu matkaan..joskus vaan itsensä löytäminen vie aikaa ja vaivaa.
oon 28v ja menetin neitsyyteni 16vuotiaana. naimisissa oon ollut 4vuotta, että ihan mukavasti sitä kerkes 8 vuodessa naimaan.. hävettää![/QUOTE]

Mitäpä sitä häpeilemään! Jotenkin itse ajattelen, että olis ollut parempi hurjastella sillon nuorempana. Tapasin nykyisen mieheni niin nuorena, etten ollut ehtinyt kuin neitsyydestäni eroon päästä ja nyt 15 vuoden suhteen aikana on joskus käynyt mielessä josko sitä joskus vois kokeilla jonkun muunkin kanssa... vaan niin makaa kun petaa. Ei kai se niin erilaista ole muittenkaan kanssa. Ainiin ja ikää 31v ja lapsosia 2.
 
Siveyden sipuli
Mulla 19 kumppania ja muutamia kiihkeitä suudelmia. Viimeiset 5,5 vuotta olen ollut vain nykyisen aviomieheni kanssa, muita en oo ees kaivannu. :)

T: 27 vee, eka kerta tasan 10 vuotta sitten
 
:)
Mä yleensä vastaan tähän että jotain 10 ja 20 väliltä.... mutta kun alkaa sitten miettimään niin kyllä niitä on väkisinkin vuosien kuluessa varmaan nelisenkymmentäkin kertynyt. muistasikohan kaikki jos alkaisi laskea. ikää 30, seurustelusehteet ennen nykyistä on kestäneet jotain 2-3 vuotta, ja välissä tietyy ollu niitä sinkkukausia. en koe että olen mitenkään holtittomasti harrastanut seksiä, ja puhtaita yhdenillanjuttuja (joissa olis menty sänkyyn) ei ole ainuttakaan.
 
jakorasia?
määrästä ei aavistustakaan, mutta monen monta....tälläkin hetkellä sinkkuna ja monasti baarista joku tarttuu mukaan vaan ei aamulla enään ihan innostakkaan. Ikää 33v. ja yksi lapsi yhteishuoltajuudella (mahdollistaa äidin paheet vuoroviikonloppuina :D)
 
"harmaa"
[QUOTE="calm in the storm";23509640]30 miehen ja 2 naisenkanssa. Oikeestaan nyt ymmärrän vasta miksi noin helvetin monta äljäkettä onkin sattunu matkaan..joskus vaan itsensä löytäminen vie aikaa ja vaivaa.
oon 28v ja menetin neitsyyteni 16vuotiaana. naimisissa oon ollut 4vuotta, että ihan mukavasti sitä kerkes 8 vuodessa naimaan.. hävettää![/QUOTE]

Eihän toi oo edes paljon, jos miettii et jokaisel viikonlopulle ois ottanu yhden panon...;)
 
pihtari
kyllä ne laskee yhden käden sormilla ja sillonkin riippuu siitä lasketaanko kaikki onnettomatkin keskenjääneet sähellykset mukaan.... Nykysen kanssa yksissä 11v., lapsia 3 ja ikää 35v.
 
"hui"
[QUOTE="hupsista";23509584]Vai nuoruutesi :D ootpas ollut ehtiväistä sorttia![/QUOTE]

Joo, nykyisen ukkoni kanssa oon ollut 4 vuotta, kaksi yhteistä lasta. olin siis 19 kun oli jo yli tuo 50, ei mua mitenkään hävetä, oon elänyt silloin vauhdikkaasti niin ei nyt perheellisenä tarvii ;)
 
"vieras"
[QUOTE="calm in the storm";23509640]30 miehen ja 2 naisenkanssa. Oikeestaan nyt ymmärrän vasta miksi noin helvetin monta äljäkettä onkin sattunu matkaan..joskus vaan itsensä löytäminen vie aikaa ja vaivaa.
oon 28v ja menetin neitsyyteni 16vuotiaana. naimisissa oon ollut 4vuotta, että ihan mukavasti sitä kerkes 8 vuodessa naimaan.. hävettää![/QUOTE]

No minulla melkein samat lukemat. Tosin olen nyt 30 v ja saman miehen kanssa nyt oltu seitsemän vuotta. Mutta eipä näistä kaikille puhuta..
 
hoh
Yhden, ja ikää on 32.
Onhan tuota seksiseuraa tarjolla, mutta en ole kiinnostunut ihan vaan pelkästä panemisesta. Jos kertoisin ystävilleni, että olen vain yhden kanssa ollut, ei kukaan sitä uskoisi. Eikä sitä uskoisi sekään, joka on se yksi. :D
 

Yhteistyössä