GALLUP: monenko kanssa olet harrastanut seksiä? Kerro myös ikäsi :)

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Hmm ja mä kun kuvittelin olevan todella siveellinen kun en ole monenkaan kanssa ollut, mutta pah.. olen 36v ja 16 vuotta ollu nykyisen mieheni kanssa ja hänen lisäkseen muistaaksen olen ollut 10 muun kanssa ja minusta se on todella vähän...
 
"sasha"
vauhdikasta sinkkuelämää tuli vietettyä joskus.. menetin neitsyyteni 18vuotiaana ja tähän mennessä kumppaneita on ollut 23. Kolmen kanssa heistä seurustelinkin, muut yhen illan juttuja(tai kahden, kolmen ;) ) Ikää nyt mulla 24v. Nyt ollut oman kullan kanssa kolme vuotta ja lapsikin siunaantunut, toinen tuloillaan.
 
bootycall
mä oon tiedostanu jo kauan että olin aikamoinen jakorasia sillon taannoin... 29 eri miestä on ollut ja niistäkin vain kahden kanssa seurustellut. Nyt viimosen kanssa oltu yhessä viisi vuotta. Ikää on 33v.
 
puspus
hah, hienoo että täällä on muitakin ei-niin-siveellisiä :D pitäähän tarjontaa tutkia ja ennen kaikkea pitää hauskaa. Kunhan on vermeet sun muut ehkäsyyn liittyen kunnossa ja tautien saanti minimoituna niin antaa palaa vaan...
 
"vieras"
hah, hienoo että täällä on muitakin ei-niin-siveellisiä :D pitäähän tarjontaa tutkia ja ennen kaikkea pitää hauskaa. Kunhan on vermeet sun muut ehkäsyyn liittyen kunnossa ja tautien saanti minimoituna niin antaa palaa vaan...
mä en suoraan sanottuna näe mitään erityisen hauskaa siinä että harrastaa seksiä mahdollisimman monen kanssa enkä varsinkaan siinä että pienellä kylällä joka toinen vastaantulija on joku entinen seksikumppani :|
 
paha nainen
ei aaaavistustakaan, villissä nuoruudessa tuli kaikkea kokeiltua ja edelleen tulee usein tehtyä "ylitöitä" vaikka naimisissa olenkin. On mukavaa kun on mies ja lapsi kotona, mutta on se vaan mukavata välillä hurjastella oikein kunnolla jonkun vieraankin kanssa. Ja ei, mies ei tiedä tai jos tietää ei tuo sitä esille.
 
"hehee"
Ööö reilu kymmenen, kuitenkin alle15 (riippuu siitä mikä lasketaan) ja oon 30. Koskaan ei ole ollut yhdenillan suhdetta. Ja mies on muutaman vuoden nuorempi ja sillä on ollut noin 5 partneria. (Tämä siis siksi kun joku mietti että mitähän miehet..)
 
"hehee"
[QUOTE="hehee";23510623]Ööö reilu kymmenen, kuitenkin alle15 (riippuu siitä mikä lasketaan) ja oon 30. Koskaan ei ole ollut yhdenillan suhdetta. Ja mies on muutaman vuoden nuorempi ja sillä on ollut noin 5 partneria. (Tämä siis siksi kun joku mietti että mitähän miehet..)[/QUOTE]

Näin lisähuomautuksena, joskus ollaan tyttöjen kanssa mietitty tätä että kuka on tavallaan 'kokenein', mutta miten se muka laskettais, joillain on kyllä partnereita kovin monta, mutta uskoisin silti että niitä itse 'seksinharrastuskertoja' tulisi laskettaessa enemmän niille, jotka on olleet pitkissä suhteissa, vaikka partnereita ei niin montaa olisikaan. Onneksi niitä ei tartte laskea, menis varmaan satoihin ja tuhansiin... Toisaalta, olis kyllä mielenkiintoista tietää, mut ihan mahdottomuus muistaa ja laskea.

Ja sille joka kysyi mitäköhän iloa, mun mielestä tää myös on ihan mielenkiintoinen aihe. Ja varmaan muidenkin vastanneiden. Mut olis mielenkiintoista kuulla myös miesten vastauksia!
 

Yhteistyössä