GALLUP: Mitä tekisit TOISIN palstailuhistoriassasi, jos olisi mahdollisuus kääntää kelloa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitä jättäsit kertomatta, kirjoittamatta?
Onko jotain muuta, mitä tekisit toisin, jos olisi mahdollisuus korjata asia? Pyytäisitkö joltain loukkaamaltasi palstalaiselta anteeksi? Kafuttaako joku kerrottu asia? mainittu pilkka? tmv
:)
 
vieras
En olis koskaan eksynytkään koko palstalle, hirvittää ajatella miten paljon aikaa sitä oliskaan ollut tehdä kaikkea järkevää. Palstasta kun on niin vaikea vieroittua, välillä toki voi mennä useempikin päivä ettei tuu tääl käytyä.. mut.
 
vieras
Minä en koskaan rekkaisi nikkiä enää, en kertoisi tunnsitettavia asioita itsestäni /perheestäni :ashamed:
tätä tein joskus ja kasun sitä ehkä enemmän kuin mitään muuta, että pikkukaupungin asukkaat tietävät minusta aika arkaluontoistakin faktaa...:/
 
Miepä vain
En kertois henk. kohtasia asioita, koska ei täällä mitää ymmärretä. Enkä ehkä ottais niin henkilökohtasesti niitä asioita, joista mulle on au'ottu päätä. Joskus alkuvaihessa, kun kävin täällä, oikein itku pääsi sen takia.. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En olis koskaan eksynytkään koko palstalle, hirvittää ajatella miten paljon aikaa sitä oliskaan ollut tehdä kaikkea järkevää. Palstasta kun on niin vaikea vieroittua, välillä toki voi mennä useempikin päivä ettei tuu tääl käytyä.. mut.
Peesaan tätä..
 
rsjt
En kai tekis paljon mitään... En usko, että oon mitenkään kovin mokaillu. Yritän olla korrekti, jos joku jostain on pahoittanut mielensä, niin ei ole ollut tarkoitus, mutta ei kukaan ole kyllä minulle valittanutkaan käytöksestäni. Yritän aika varovaisesti kirjoitella netissä ja mietin usein, että mitä viitsii mainita ja mitä ei.
 
Toikka
Mä olisin säilyttänyt paremmin kolme vuotta sitten tekemäni mustan nikin ja salasanan. Tai siis nikin kyllä muistan, mutta käyttäjätunnuksesta ja salasanasta ei ole aavistustakaan.

Enkä ole jaksanut uudelleen rekisteröityä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
En aloittaisi ollenkaan palstailua. Pidän tästä kovasti ja olen viihtynyt vuosikausia, mutta luulen, että minulle olisi parempi, etten olisi koskaan aloittanutkaan.
Sama. Surullista tavallaan. Monta juttua puhuu tämän puolesta.

Kevyempi katumus olisi: en näyttäisi kuvaa itsestäni lainkaan. En ole pärstääni mitenkään levitellyt, mutta olisi ehkä ollut fiksumpaa pysyä totaalisen anonyyminä.
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En olis koskaan eksynytkään koko palstalle, hirvittää ajatella miten paljon aikaa sitä oliskaan ollut tehdä kaikkea järkevää. Palstasta kun on niin vaikea vieroittua, välillä toki voi mennä useempikin päivä ettei tuu tääl käytyä.. mut.
Näin.

Ja palstan myötä olen selvästi "hysterisoitunut". Mietin ihan älyttömiä asioita, lastensuojeluilmoituksia, kuivaksi opettelua, tutin käyttöä yms.

Niitä asioita mistä olen kolmen lapsen kanssa selvinnyt ihan omalla maalaisjärjellä loistavasti. Nyt tuntuu, että kaikesta on tullut niin vaikeaa ja hirveät paineet olla se normaali hyvä äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En olis koskaan eksynytkään koko palstalle, hirvittää ajatella miten paljon aikaa sitä oliskaan ollut tehdä kaikkea järkevää. Palstasta kun on niin vaikea vieroittua, välillä toki voi mennä useempikin päivä ettei tuu tääl käytyä.. mut.
Näin.

Ja palstan myötä olen selvästi "hysterisoitunut". Mietin ihan älyttömiä asioita, lastensuojeluilmoituksia, kuivaksi opettelua, tutin käyttöä yms.

Niitä asioita mistä olen kolmen lapsen kanssa selvinnyt ihan omalla maalaisjärjellä loistavasti. Nyt tuntuu, että kaikesta on tullut niin vaikeaa ja hirveät paineet olla se normaali hyvä äiti.
Peesi. Mietin ihan typeriä juttuja lastenkasvatukseen liittyen, ja muiden mielipiteitä niistä.

muoks. enkä näyttäs naamaani :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En olis koskaan eksynytkään koko palstalle, hirvittää ajatella miten paljon aikaa sitä oliskaan ollut tehdä kaikkea järkevää. Palstasta kun on niin vaikea vieroittua, välillä toki voi mennä useempikin päivä ettei tuu tääl käytyä.. mut.
Näin.

Ja palstan myötä olen selvästi "hysterisoitunut". Mietin ihan älyttömiä asioita, lastensuojeluilmoituksia, kuivaksi opettelua, tutin käyttöä yms.

Niitä asioita mistä olen kolmen lapsen kanssa selvinnyt ihan omalla maalaisjärjellä loistavasti. Nyt tuntuu, että kaikesta on tullut niin vaikeaa ja hirveät paineet olla se normaali hyvä äiti.
Olen hyvilläni, että meidän perheen vauva- ja pikkulapsiaikaan ei vielä ollut tällaisia keskustelupalstoja tai ainakaan en niille ollut vielä löytänyt. Olisin saattanut murehtia paljon enemmän.
 
Vakkari harmaana
En olis kertonu asuinpaikkaani ja joitakin liian tunnistettavissa olevia asioita...
Nyt urakalla poistanu kirjotettuja viestejä mut mitenkäs niitä semmosia poistaa joita joku toinen on lainannut... :/
 

Yhteistyössä