M
minäÄiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minäÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minäÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta on ärsyttävää, kun lapsille ei opeteta pöytätapoja. Pelleiköön kotona miten tahtoo mutta kylässä olisi kiva jos maltettaisiin istua pöydässä ja syödä yhtä lajia kerralla. Mua niin inhottaa, kun yksi tuttava antaa lapselleen kaikkea mahdollista lautaselle kerralla eikä lapsi edes koske juuri mihinkään. On tietysti hyvä opettaa maistamaan uusia makuja mutta pitääkö sitä kakkua leikata 5cm:n palanen 3-vuotiaan lautaselle, kun ei se lapsi ole ikinä ennenkään suostunut kakkua syömään!
saa äiti sit itse ne herkut syödä siittä...
Söisikin mutta kun kaikki jää siihen lautaselle eli biopönttöön. Hirveästi menee haaskuuseen tarjottavia juuri näiden vierailulla. En todellakaan ole kade tai pihi mutta harmittaa tuollainen ihan älytön meno. Yhtään ei haittaisi jos lapsi (tai vaikka sitten äiti) oikeasti söisi ne otetut tarjottavat, sitä vartenhan ne pöytään laitan.
Niin mä tarkoitinki et se lapsen äiti et sinä. Mä en kyllä ikinä söis toisen lapsen jämiä, enkä omienkaan jos ovat sitä jos velloneet.
Mut ymmärsin täysin pointtisi koska minua kans tämä tympii.
Minäkin tarkoitin, että lapsen äiti saisi halutessaan syödä. Itse en mielelläni syö omienikaan jämiä mutta siksipä en laita kuin pienet palat maistiaisiksi, saavat lisää jos maistuu. Enkä todellakaan pystyisi koskaan syömään toisen lapsen jämiä. Hyi. Juuri lastenkutsuilta heitin kaikki loput suoraan biopönttöön, kun ällötti lähmityt keksit ja popparit.
:x elä kerro enempää ku minua valmiiksi jo oksettaa niin kohta annan ylen...