Gallup : minun mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun mieheni herää lasten kanssa jos minulla on vapaa päivä, tämän tekee omasta tahdostaan, hemmottelee minua.

Minun mieheni on aina vaihtanut vaippoja lapsillemme vauvaikäisinä, kylvettänyt, syöttänyt, käyttänyt leikkikentällä, neuvolassa jne.

Minun mieheni suukottaa ja halaa minua, sekä pitää lapsia hyvänä ja kertoo kuinka heitä rakastaa.

Minun mieheni yllättää välillä ihanasti, tuo lasin viiniä tai tekee aamuksi leivät valmiiksi minulle .

Minun mieheni ei käy baareissa usein, pari kertaa vuodessa.

Jos minä haluan käydä ystävien kanssa viihteellä hän mielellään jää lasten kanssa kotiin, koska ei itse välitä baareilusta.

Minun mieheni osaa itkeä.

Yhdyn kaikkeen oman miehen kohdalla paitsi tuohon itkemiseen.

Minun mieheni nukkuu kanssani pitkään ja syömme aamiaista yhdessä.
Minun mieheni ei vaihda vaippoja, viihtyy kuitenkin lasten kanssa ja puuhailevat yhdessä.
Minun mieheni panee minua kunnolla ja pitkään.
Minun mieheni tuo harvoin kukkia, mutta muistaa sentään merkkipäivät.
Minun mieheni käy välillä poikaporukalla rentoutumassa, tiedän kyllä miten tärkeitä ystävät hänelle ovat.
Minun mieheni yllättää minut ulkomaanmatkoilla, välillä ihan kahdestaankin.
Minun mieheni ei itke koskaan minun nähden eikä puhu tunteistaan kuin nainen.
Minun mieheni on ehdottoman luotettava, ja hoitaa asiat.

Minun mieheni samanlainen kuin aapeellä. Kiltti kuin mikä ja pitää minua ja neljää lastamme kuin kukkaa kämmenellä. Ei silti mikään nössykkä, fiksu omat mielipiteensä omaava ihminen, jolla tosiaan on munaa (isoa)

Minun mieheni herää lasten kanssa jos olen todella väsynyt ja itse siirryn aamulla "vihjeenä" tytön huoneeseen nukkumaan kun muksut alkaa heräillä...

Minun mieheni on vaihtanut vaipat muutamia kertoja vauvaikäisinä, sekä syöttänyt ja leikittänyt joskus enempi joskus vähempi. Isompien kanssa pelailee ja ulkoilee toisinaan.

Minun mieheni suukottaa ja halaa minua, sekä pitää lapsia hyvänä ja kertoo kuinka heitä rakastaa. Pitää myös kuria ja komentaa. (ei yleensä minua...) :)

Minun mieheni ei harrasta yllätyksiä, itse yritän joskus keksiä kivoja yhteisiä juttuja.

Minun mieheni ei käy baareissa usein, yhdessä käydään viihteellä muutaman kerran vuodessa. Joskus saunailtoja metsästyskaverien kanssa tms.

Jos minä haluan käydä ystävien kanssa viihteellä, hän ehkä saattaisi hoitaa lapsia jos pyytäisin ja etukäteen sovittaisiin, mutta näin ei ole vielä tapahtunut.

Minun mieheni osaa itkeä, mutta en ole sitä varsinaisesti nähnyt.

Kuitenkin rakas kumppanini ja juuri oikea minulle. <3

MUN MIES TYKKÄÄ NUKKUA PITKÄÄN JA JUODA VIINIÄ TELKKARIA KATSELLEN. MUN MIEHENI TULISTUU HERKÄSTI JA JÄTTÄÄ ASIAT VIIMETIPPAAN TAI KOKONAAN TEKEMÄTTÄ. MUN MIEHENI VETÄÄ RÖÖKIÄ JA SILLÄ ON LÄSKIMAHA!
Mun mieheni pesee pykkiä ja imuroi. Mun mieheni sisustaa kotia ja ostelee lahjoja. Tekee ruokia ja suunittelee juhlajärjestelyt, sekä pesee ikkunat ja vahaa lattiat.
Mun mieheni käy lasten kanssa shoppamassa ja ulkoilemassa. Mun mieheni huolehtii lasten hiukset ja pukeutumisen. Mun mieheni hemmottelee kokoperhettä.
Mun mieheni on aika komea ja tosi hyvä rakastaja. Mun mieheni järjestää perheelle matkoja ja vie meitä tapahtumiin.
Mun mieheni on innostuva, rohkea ja periksi antamaton.

-ei käytä alkoholia ollenkaan (olematta silti absolutisti), eikä tupakkaa tai muitakaan päihteitä, paitsi kahvia juo pari kuppia päivässä
-huolehtii terveydestään muutenkin, ravitsevan ravinnon ja liikunnan kautta esimerkiksi, arvostaa luonnollisuutta, ekologisuutta ym mutta ei tiukkapipoisesti
-kohtelee kaikkia ihmisiä hyvin ja tasavertaisesti, kunnioittaen
-ei koskaan raivoa
-turvallinen, luotettava, rakastava, arvostaa perhettä
-ei ole rahanahne, pihi, kunnianhimoinen, vallanahne, kyynärpäätaktiikkaa käyttävä...
-meditoi useimmiten joka päivä, on kiinnostunut kehittämään itseään henkisesti
-huonot puhelahjat, saa joskus olla tarkkana että mitä se nyt oikeen sanookaan...
-ahkera, duunari ;)
-ei juurikaan hemmottele, esim hieronta (paitsi vähän jos erikseen pyytää ), ostele lahjoja tai mitään romanttisia erityisiä juttuja...tosin en mä mitään isoa kaipaiskaan, mut joskus jotain pientä kuten just hierontaa...
Siinä nyt muutama asia. :)

Mun mies on maailman paras isä meidän tyttärelle.
Mun mies osaa näyttää ja kertoa tunteistaan.
Mun mies on kirjottanut mulle ja meidän tyttärelle runoja.
Mun miehellä on ihana kroppa kun käy salilla ;D
Mun miehen kanssa meillä on aina hauskaa
Mun mies ymmärtää mua.
Mun mies osallistuu lapsen hoitoon yhtälailla kun minäkin.
Mun mies osallistuu kotitöihin.
Mun mies rakastaa mua ja hellii.
Mun mies on mun elämäni mies.
Mun mies käy baareissa (ja se ei haittaa, toki saa nähdä kavereitaan :D)
Mullakin on mahdollisuus käydä kaupoilla, viihteellä tms. melkeinpä koska vaan kun haluan :)

Mun mies on kyllä paras :D <3

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Mun mies on maailman paras isä meidän tyttärelle.
Mun mies osaa näyttää ja kertoa tunteistaan.
Mun mies on kirjottanut mulle ja meidän tyttärelle runoja.
Mun miehellä on ihana kroppa kun käy salilla ;D
Mun miehen kanssa meillä on aina hauskaa
Mun mies ymmärtää mua.
Mun mies osallistuu lapsen hoitoon yhtälailla kun minäkin.
Mun mies osallistuu kotitöihin.
Mun mies rakastaa mua ja hellii.
Mun mies on mun elämäni mies.
Mun mies käy baareissa (ja se ei haittaa, toki saa nähdä kavereitaan :D)
Mullakin on mahdollisuus käydä kaupoilla, viihteellä tms. melkeinpä koska vaan kun haluan :)

Mun mies on kyllä paras :D <3

Ei aina voi olla hauskaa, joten paljastit sun juttusi oleva feikkiä.
Meillä ei ole ollut mieheni kanssa hauskaa esim. tälläisissa tilanteissa: Läheisen kuolema, keskenmeno, rahapula, äärimmäinen väsymys, kolari, vakavat sairastumiset, lasten kihomato täi epidemiat jne. Tuskin teilläkään vastaavissa tilanteissa voi kovinkaan hauskaa olla...

Alkuperäinen kirjoittaja mun mieheni:
MUN MIES TYKKÄÄ NUKKUA PITKÄÄN JA JUODA VIINIÄ TELKKARIA KATSELLEN. MUN MIEHENI TULISTUU HERKÄSTI JA JÄTTÄÄ ASIAT VIIMETIPPAAN TAI KOKONAAN TEKEMÄTTÄ. MUN MIEHENI VETÄÄ RÖÖKIÄ JA SILLÄ ON LÄSKIMAHA!
Mun mieheni pesee pykkiä ja imuroi. Mun mieheni sisustaa kotia ja ostelee lahjoja. Tekee ruokia ja suunittelee juhlajärjestelyt, sekä pesee ikkunat ja vahaa lattiat.
Mun mieheni käy lasten kanssa shoppamassa ja ulkoilemassa. Mun mieheni huolehtii lasten hiukset ja pukeutumisen. Mun mieheni hemmottelee kokoperhettä.
Mun mieheni on aika komea ja tosi hyvä rakastaja. Mun mieheni järjestää perheelle matkoja ja vie meitä tapahtumiin.
Mun mieheni on innostuva, rohkea ja periksi antamaton.

Ajattelin ensin, että kyllä sulla on kauhea mies, mut ei se vissiin sitten olekkaan... ;)

Mun mies on hyvä isä.
Mun mies hieroo joskus mun jalkoja tai hartioita.
Mun mies tekee meillä ruuat, kun on paikalla.
Mun mies tekee kotona kaikki miesten työt - ainakin sitten kun olen pyytänyt 10:nen kerran
Mun mies on poissa joka toisen viikon (ja tämä on siis positiivinen juttu :D )
Mun mies on iso ja miehekäs mies.
Mun mies käyttää alkoholia harvoin eikä juokse baareissakaan kuin silloin tällöin.
Mun mies on kehityskelpoinen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja emäntä :
Minun mieheni oli kaikkea mitä ap kuvaili..

Kunnes eräänä päivänä tuli kaapista ja ilmoitti olevansa homo

ap.lläkin taitaa olla näin, kun ei kauheasti tuota sänkypuuha puolta esille tuonut.

Yhteistyössä