Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi elämä;24858261:Itse kun erosin 17-vuoden liitosta, olen ollut yksin lasten kanssa jo 20 vuotta. Toki jotain virityksiä ollut, mutta ketään en ole ottanut asumaan ja siihen suhteet loppuneetkin. En vain ole halunnut isäpuolia lapsilleni.
Enää yksin tehty kuopus jäljellä ja muutaman vuoden kotona kanssani, muut jo maailmalla. Eihän sitä tiedä mitä elämä vielä tuo tai on tuomatta. Hyvä isä oli miehenikin, ei juonut eikä räyhännyt, mutta mitään meillä ei enää ollut, ahdisti.
Olen ollut tyytyväinen ratkaaisuihini.
Mistä päin Suomea olet? Samaa käyn läpi kuin sinä.
En tiedä kysytkö tätä Siljalta vai kenties minulta. Tuleekohan "silja" edes vielä lukemaan näitä kun mä huomasin vasta yöllä tän ketjun.
Mutta jos sinä haluat keskustella yv, niin mustutko niin otan suhun yhteyttä. Olisi selventävää jakaa ajatuksia samassa tilanteessa olevan kanssa - eikai sillä väliä missä asuu. Mä en viittis antaa mun mustaa nikkiä tähän tai sit mun pitää luoda tätä vasten toinen...
laitatko yv:tä