Jep..... mun mukaan nimikirjaimet, faijalta lainattu toinen nimi ja kunnioitus Jimi HendrixilleAlkuperäinen kirjoittaja haha:Jimi HenrikAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Ella Aurora
Jimi Henrik
Ella Aurora = Elvis AronAlkuperäinen kirjoittaja haha:Jimi HenrikAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Ella Aurora
Jimi Henrik
Kivat nimet, varsinkin tuo Mai Selene on aivan ihanaAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Emma Elisabeth
Alva Elvira
Mai Selene
Juliet Valeria
näin suomalaisittainAlkuperäinen kirjoittaja haha:Jimi HenrikAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Ella Aurora
Jimi Henrik
hehe, meillä on Wilhelm niminen poikaAlkuperäinen kirjoittaja hyi:mua oksettaa nimet joihin pitää väen väkisin änkeä esim. just W, IHAN hyvin poikasin nimi voitaisiin kirjoittaa VEETI , oksettaa...Alkuperäinen kirjoittaja waaka:Eli lapsenne/lastenne nimet ja synt vuodet.
Ihan tylsyyttäni vaan ja samalla saapi nimi vinkkejä
Poika, Weeti 1 v ja 5kk 2 päivää.
Sä olet joskus laittanut tänne lastesi nimet, etkö olekin?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sinicca ja Weijo.
Kyllä, Sinican ja Weijon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sä olet joskus laittanut tänne lastesi nimet, etkö olekin?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sinicca ja Weijo.
Pitäiskö tehdä samat kun Keittikselle tehtiin äsken?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kyllä, Sinican ja Weijon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sä olet joskus laittanut tänne lastesi nimet, etkö olekin?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sinicca ja Weijo.
Ja ne muutkin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kyllä, Sinican ja Weijon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Sä olet joskus laittanut tänne lastesi nimet, etkö olekin?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sinicca ja Weijo.
Oi, Lumia ja Lukas tällä hetkellä mun lempparit. Lukas myös kuopuksen toinen nimiAlkuperäinen kirjoittaja Lei:Ella-Aino Julia, 6
Lumia Helmiina, 4
Lukas Vilhelmi, 4
Sofia Annele, 2kk