Gallup: Kuinka monta Mariskoolia omistat ja mitä niillä teet?

tintti
15 isoa ja 6 pientä, ollakkarissa kulma hyllyssä. Haluasin niille seina hyllyt vaalealle seinälle johon vois laittaa ne riviin. Tarjoilen niistä välillä jotain esim punaisesta jouluna karkkia, keväällä vihreästä jne.. Ne on todella kauniin värisiä.
 
vieras
taitaa olla 7kpl, niitä täytän kukilla, nameilla, välillä kauniita sinmukoita/kiviä tms. muuten koristavat keittiön vitriinikaapin lasihyllyllä.. Keräily jäänyt vähän vaiheeseen, himoitsen niitä ja suunniteilla olohuoneen katonrajaan seinän pituinen lasihylly ja kattoon kuituvalot hehkuttamaan ihania värejä huoneeseen, tämä siis suunniteilla.
 
jauhis
3 isoa, 1 pieni. 2 saatu lahjaksi.. käyttö ihan kippona, kippohan se on. Mun mielestä se siis on nimenomaan kippo, aika neutraali jopa. Aika erikoista, että siihen pitäisi jotenkin suhtautua oikein :) mutta niitäkö pitää sitten paiskoa ja piilotella?? Onko muitakin astioita, joiden kanssa tulee näin tehdä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Yhden...ja mä paiskin sitä lattialle sinä toivossa että se menisi rikki jotta pääsisin siitä eroon :ashamed:

Mä en ole sille mitään järkevää käyttöä keksinyt. Se on ruma.
Minkä värinen? Lähetä mulle? Maksan kyllä postit ja vaivannäön :D
Ei pysty, kun se on anopilta ja mies loukkaantui jo pelkästä ehdotuksestani verisesti (oisin antanut kaverille)...sama juttu muumimukin kanssa :x sitäkään ei saanut kaverille antaa kun se oli hänen siskoltaan :/
 
1 kpl, sininen ja kaapissa on eikä ikinä minnekään näkyville tule. Joskus tarjoilen pipareita siitä, muuten nököttää kaapissa.

1 musta oli myös (sain kylkiäisenä Glorian viini- ja ruokalehdestä), mutta annoin pois.
 
Mä luulen, että henkilökohtaisesti keräilisin mieluummin jotain vähän modernimpaa tuotetta samassa hintaluokassa ja samoilla väreillä, muttei sellaisia ole. Mua houkuttaa ja koukuttaa nimenomaan ne värit ja lasi. Kivituikkujakin löytyy lähemmäs 30 ja niitä vaihtelen ikkunalaudoilla sen mukaan, mikä vuodenaika on menossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Ei pysty, kun se on anopilta ja mies loukkaantui jo pelkästä ehdotuksestani verisesti (oisin antanut kaverille)...sama juttu muumimukin kanssa :x sitäkään ei saanut kaverille antaa kun se oli hänen siskoltaan :/
Mä olen kerran vaihtanut yhden lahjaksi saadun Mariskoolin toisen väriseksi, kun en tykännyt juuri siitä ko. väristä yhtään :ashamed:
 
vieras
Yksi kirkas ja yksi mustikansininen. Onkohan vielä yks oranssikin. Vintillä.

Ystävällä on kuistilla kiertävillä ikkunalaudoilla varmaan parikymmentä. On kauniin näköisiä ihan tuollaisena, elokuun iltoina illanistujaisissa ym. polttelee niissä sit kynttilöitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksi kirkas ja yksi mustikansininen. Onkohan vielä yks oranssikin. Vintillä.

Ystävällä on kuistilla kiertävillä ikkunalaudoilla varmaan parikymmentä. On kauniin näköisiä ihan tuollaisena, elokuun iltoina illanistujaisissa ym. polttelee niissä sit kynttilöitä.
Oranssi :p Halutko päästä siitä eroon? Ostan heti pois kuleksimasta :wave:
 

Yhteistyössä