Gallup: Kehtaatteko pissata miehenne näden (tai toisinpäin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tärkeää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tärkeää...

Vieras
Niin kehtaatteko pissata miehenne nähden (tai mies teidän)?

Tuli mieleen, kun joidenkin on päästävät lukkojen taakse ja jotkut ne vain kyykkii ulkona sen enempiä stressaamatta.

No ulkona ei pissailla, mutta sisällä kehtaan kyllä ja mies kehtaa myös.
Usein käydäänkin koko perhe suihkussa ja siinä jos pissahätä iskee niin on se käytävä pissaamaassa (meillä wc ja suihkutilat samassa).

Myöskin pienten lasten kanssa se vessassa käynti on nopea suoritus, joten ovi jää pissaamisen ajaksi useimmiten auki. Ja kyllä sen silloin näkee/kuulee mieskin jos kotona sattuu olemaan.

Yhteiset kalastus- ja metsästysreissut on kyllä vienyt viimeisetkin häveliäisyyden rippeet. No okei, pissalla voin olla miehen nähden, mutta en kakalla. Siinä menee raja. :D

Kehtaan :) Meidän perheessä toisten nähden pissaaminen on luonnollista, koska suihkussakin on wc-pönttö. :D Toinen pytyllä ja toinen jo suihkuttelemassa. Ei ole vielä miestä, mutta kyllä mä kehtaisin senkin nähden käydä pisulla, mutta en ihan heti seurustelun alettua varmaankaan ettei se pelästyis raukka :)

En.
Mun mielestä junttimaista käydä vessassa ovet auki tai mennä pytylle kun joku muu samassa tilassa.
Lapsetkin, kuopusta luluunottamatta, osaavat jo hoitaa vessahommat itse ja ovet kiinni.

• Tykkää
Reactions: Ceali
En. En kehtaa pissata kenenkään nähden. Enkä kakkia kenenkään kuullen. Jos mies on kotona kun pitää käydä isommalla asialla niin laitan tv:n päälle tai wc-paperia pönttöön tms.
Oli luonnollista tai ei, en myöskään piereskele kenenkään kuullen.
Edellä mainitut asiat eivät vaikeuta tai rajoita elämääni mitenkään joten "sulkeutuneisuuteni" ei ole kenenkään ongelma.

Me molemmat tykättän hoitaa vessahommat omassa rauhassa. Mulla on toki joskus muksut mukana vessassa olosuhteiden pakosta, mutta mies ei päästä muksujakaan vessaan vaikka mikä olisi. Tokaluokkalainen rupaa olemaan jo sen verran vanha että hänkin haluaa hoitaa vessa-asiansa rauhassa.

kehtaan. mies ei vuosikausiin kehdannut, mutta on nyttemmin rentoutunut.

isommalle hädälle en menisi miehen nähden, mutta nuorempi lapsi (2,5v.) tulee valitettavasti perässä vessaani vaikka menisin isommallekin hädälle. näkee siteet ja tampoonitkin, mutta kuukuppia en sentään asenna sen nähden.

Yhteistyössä