Gallup: Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaisi tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaisi tietää

Vieras
Harrastin viikonloppuna ekaa kertaa seksiä miehen kanssa, jota ei haitannut vaikka minulla oli kuukautiset. Olin ihan ihmeissäni, koska exän kanssa ei tuommoinen olis ikinä onnistunut, häntä inhotti koko ajatuskin. Kiinnostaisi tietää miten teidän muiden miehet suhtautuu seksin harrastamiseen menkkojen aikana! :)

En harrasta. Miestä ei varmaankaan suuremmin haittaisi mutta musta ei tunnu hyvältä... Limakalvot jotenkin tosi herkkänä. Mulla lisäksi melko runsaat kuukautiset joten tosi sotkuista touhua olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
En harrasta. Miestä ei varmaankaan suuremmin haittaisi mutta musta ei tunnu hyvältä... Limakalvot jotenkin tosi herkkänä. Mulla lisäksi melko runsaat kuukautiset joten tosi sotkuista touhua olisi.

Peesi. Liikaakin liukkaria.

Eihän se pelkästään miehestä kiinni ole. Moni nainen laittaa reitensä tiukasti kiinni kuukautisten ajaksi. Hieman vain raottaa välillä siteen/tamponin vaihtamista tai kuukupin tyhjentämistä varten.

Rekkamies ajaa säällä, kuin säällä... :D (En kyllä nyt itekkään tajua miten tuo tähän liitty, ku mun mies ei oo edes rekkamies :ashamed: mutta niin se on joskus tokassu ku menkkojen aikaan on sekstailtu :whistle: )
Vastaus siis joo, joskus.

Yhteistyössä