V
vierailija
Vieras
...Miksi sitten hoitelisin häntäkään?
- AP
On naisen velvollisuus tyydyttää miehensä. Jos tämä ei sitä tee niin miehellä on oikeus hakea se muualta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...Miksi sitten hoitelisin häntäkään?
- AP
On naisen velvollisuus tyydyttää miehensä. Jos tämä ei sitä tee niin miehellä on oikeus hakea se muualta.
Mun kohdalla on ollut sellaisia jotka eivät ole tyydyttäneet. Mies on saanut. Tulee vittumainen olo kun mies ei voi edes käsipelillä hoitaa loppuun asti.Mä olen ollut melko monen miehen kanssa eikä yksikään oo jättänyt naista tyydyttämättä. Epäilenpä, kirjoistusta mihin vastasit, naispuolisen kirjoittamaksi. Ihan provomielessä.
Ei oo reilua alkaa syyllistämään syyttömiä, minusta.
Mun kohdalla on ollut sellaisia jotka eivät ole tyydyttäneet. Mies on saanut. Tulee vittumainen olo kun mies ei voi edes käsipelillä hoitaa loppuun asti.
Näitä löytyy. Jopa parisuhteessa.Mua ottaisi päähän niin että keksisin jotain kurjaa kostoksi.Tunkisin vaikka pöksyt vessanpyttyyn ja lorottaisin päälle. Ja poistuisin vihellellen paikalta.
Ei mulle oo moisia ukkoja sattunut, en osannut edes arvata...