Gallup: Haluaisitko olla äitisi näköinen?

cella
no me ollaan kamalan samannäköisiä. hiukset on erilaiset. meitä luullaan siskoksiksi. äiti on nuoremman näköinen kuin on ja minä taas vanhemman näköinen kuin olen. moni ei oikeasti usko meitä äidiksi ja tyttäreksi.
 
En tiedä haluaisinko, mutta kuulemma olen ihan samannäköinen. No ei vais, katsoin vähän aikaa sitten äitini ylioppilaskuvaa ja tajusin vihdoin itsekin näyttäväni aivan samalta kuin äitini silloin. Eikä se ole ollenkaan huono asia.
 
...
Ei oo haluamisesta kiinni, koska olen äitini kopio, ainoastaan 20 vuotta nuorempi. Olen aina ollut ihan mutsin näköinen, tunnistan tämän jopa itse. Ainoastaan hiusten sävy on minulla ruskeampi ja hänellä mustempi, luonnostaan erilainen. Ei kyllä haittaa vaikka ollaan saman näköisiä, kauniita kuulemma ollaan <3
 
iu
No en kyllä, vaikka onkin nuorekkaan ja naisellisen näköinen nainen ikäisekseen. Ollaan niin erilaisia muutenkin, että tuntuisi oudolta jos näytettäisiin samalta. (Olen isäni näköinen, ja se ei kyllä myöskään ole kovin kiva - ei ole kovin kaksiset ulkonäkögeenit siltä sukuhaaralta periytyneet. Mieluummin olisin muistuttanut vaikka sitä naapurin miestä... ;) )
 

Yhteistyössä