GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

No mulla tuli heti mieleen se vanha nimi loru elikkäs..

Anna Aina Naima Rauha Kai Kille Lempi Ville..

hehehehehe Sanokaas toi pötköön.. :LOL: Noi alleviivatut on niitä outoja nimiä.. Toi Anna ja Ville ny on ihan tavallisia nimiä ja yhteen väliin olivat aikas hittejä.. tiiän useemman kappaleen oman ikäsiäni.. ja taitavat olla taas kovassa huudossa..

Lisäksi mieleen juolahtaa tällasia kuin.. Lahja, Muisto, Taimi, Usko, Toivo.. Kuka antaa lapselleen tollasen nimen? Näähän ny tietty on oikein vanhoja nimiä.. ja osa mun mielestä aika sadistisia..

Mun mummon tiedossa on eräs ihminen jonka nimi oli ihan oikeesti Naima Muisto.. Aatelkaa!! Kuka ihminen antaa tollasen nimen lapselleen? Taikka Aina Impi Ilona..

Lillan *nauraa ratketakseen* :LOL:
 
Pomperipossa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 08:47 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 18:20 Saija kirjoitti:
Heips! Erikoisimmat nimet mitä oon kuullu ovat:
Jehki
Atro
Orvo
Erkka =)
tunnen kaksi Erkka- nimistä poikaa ja musta se on aivan kuhee nimi!!! Onko vanhemmat yhtään ajatellut kun antaa lapselle nimen, mikä tarkoittaa eristyshuonetta`???
Minun serkku on Erkka ja minusta hyvä nimi mukavalle nuorelle miehelle. Sitä paitsi en oo koskaan kuullu eristyshuoneen lempinimeä, liekö ammattislangia vai oletko joskus siellä itse ollu ;)
 
sipuli 79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 23:06 Nimipoliisi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 22:19 maija kirjoitti:
Myy-Matilda
Eikä ole tänkään nimistä olemassa Väestörekisterikeskuksen sivujen mukaan.
hassu juttu noi rekisterikeskuksen sivut. muakaan ei nimittäin niitten mukaan ole olemassa, revi siitä
 
ihqui
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 13:53 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 21:45 Maanto kirjoitti:
Aikoinaan lähistöllä asui siskokset joiden nimet olivat miru-maru ja mustikka.. Lähinnä Miru-maru on melkoisen erikoinen..
Miru-Maru nimisiä on 0kpl. :LOL: miksi pitää valehdella? :headwall:
Olen kuullut myös nämä nimet ja suunta on tietääkseni mynämäki/mietoinen!! pikkusiskoni kanssa samassa koulussa olleita.
 
nimipoliisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 11:48 ihqui kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 13:53 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 21:45 Maanto kirjoitti:
Aikoinaan lähistöllä asui siskokset joiden nimet olivat miru-maru ja mustikka.. Lähinnä Miru-maru on melkoisen erikoinen..
Miru-Maru nimisiä on 0kpl. :LOL: miksi pitää valehdella? :headwall:
Olen kuullut myös nämä nimet ja suunta on tietääkseni mynämäki/mietoinen!! pikkusiskoni kanssa samassa koulussa olleita.



*****Väestörekisteristä löytyy yksi Mirumaru, eli ilman väliviivaa.
 
Titiuuu
En jaksanu lukea kaikkia 20 sivua läpi eli en tiedä onko jo listalla mutta erikoisia itseäni vastaan tulleita nimiä on ollu :
Jeredi, Jeberek, Pali ja Vesseli pojista ja Kesia tytöistä. Jeberk ja Kesia ainakin Raamatusta tietääkseni.
 
isella
mielestäni erikoisia nimiä on Melena (latinaa ja tarkoittaa veriripulia...) ja Senna (ulostuslääke). Muita erikoisia mielestäni on myös Kauri, Femmi, Fiilus, Feetu ja Meelika.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2005 klo 01:44 Hecate kirjoitti:
Minun pojan nimi on Petja Christoff ja tytön Ennika Eveliina.
Petjoja löytyy sadan vuoden ajalta kuutisensataa Christoffeja viisi Ennikaa kolme.

Kavereillani on seuraavia nimiä: Jaro (m), Jartte (m), Ilja (m), yhdessä perheessä on Immanuel, Rafael ja Ruut... pappani sisko on Lenta (n) ja muutaman kaverin muksut: Milona (n), Jetro(m), Miida (n), Nuutti (m), Myrsky (m)
Tässäpä muutama...
Ilja ja Petja on kauniita nimiä...
 

Yhteistyössä