JA VIELÄ TYTÖLLÄ!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 12:49 mamablues kirjoitti:\Orkkuli!!???? Kääk! Lapsi raukka!Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 22:20 kaneliomena kirjoitti:Orkkuli,Silla,Serja,Nerna,Saskia näin äkkiseltään tuli mieleen.
Minun serkku on Erkka ja minusta hyvä nimi mukavalle nuorelle miehelle. Sitä paitsi en oo koskaan kuullu eristyshuoneen lempinimeä, liekö ammattislangia vai oletko joskus siellä itse olluAlkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 08:47 Vieras kirjoitti:\tunnen kaksi Erkka- nimistä poikaa ja musta se on aivan kuhee nimi!!! Onko vanhemmat yhtään ajatellut kun antaa lapselle nimen, mikä tarkoittaa eristyshuonetta`???Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 18:20 Saija kirjoitti:Heips! Erikoisimmat nimet mitä oon kuullu ovat:
Jehki
Atro
Orvo
Erkka =)
hassu juttu noi rekisterikeskuksen sivut. muakaan ei nimittäin niitten mukaan ole olemassa, revi siitäAlkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 23:06 Nimipoliisi kirjoitti:\Eikä ole tänkään nimistä olemassa Väestörekisterikeskuksen sivujen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 22:19 maija kirjoitti:Myy-Matilda
Olen kuullut myös nämä nimet ja suunta on tietääkseni mynämäki/mietoinen!! pikkusiskoni kanssa samassa koulussa olleita.Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 13:53 Vieras kirjoitti:\Miru-Maru nimisiä on 0kpl. miksi pitää valehdella? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 21:45 Maanto kirjoitti:Aikoinaan lähistöllä asui siskokset joiden nimet olivat miru-maru ja mustikka.. Lähinnä Miru-maru on melkoisen erikoinen..
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 11:48 ihqui kirjoitti:\Olen kuullut myös nämä nimet ja suunta on tietääkseni mynämäki/mietoinen!! pikkusiskoni kanssa samassa koulussa olleita.Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2005 klo 13:53 Vieras kirjoitti:\Miru-Maru nimisiä on 0kpl. miksi pitää valehdella? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 21:45 Maanto kirjoitti:Aikoinaan lähistöllä asui siskokset joiden nimet olivat miru-maru ja mustikka.. Lähinnä Miru-maru on melkoisen erikoinen..
Linnea!Kaunis nimi,mutta ei musta kyllä mitenkään erikoinen!Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 20:51 Äti-03 kirjoitti:Olen tässä törmännyt elämäni ensimmäisen kerran nimeen : Aqveliina.
Nätti mutta aika harvinainen kait....Toinen on Linnea...
Ilja ja Petja on kauniita nimiä...Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2005 klo 01:44 Hecate kirjoitti:Minun pojan nimi on Petja Christoff ja tytön Ennika Eveliina.
Petjoja löytyy sadan vuoden ajalta kuutisensataa Christoffeja viisi Ennikaa kolme.
Kavereillani on seuraavia nimiä: Jaro (m), Jartte (m), Ilja (m), yhdessä perheessä on Immanuel, Rafael ja Ruut... pappani sisko on Lenta ja muutaman kaverin muksut: Milona , Jetro(m), Miida , Nuutti (m), Myrsky (m)
Tässäpä muutama...