Liimo on yhden pojan nimi. Leopold on myös tutuntutun pojan nimi.
Vendla on aika outo tytön nimi.
Vendla on aika outo tytön nimi.
Onpa ihana! =)Alkuperäinen kirjoittaja muratti:Mun serkun poika on Sisu-Jussi, musta tosi kiva nimi! =) Voisisn itekki laittaa jos ei niillä jo ois..
Mika on ihan yleinen tytön nimi japanissa Mikan on mun mielestä tosi nätti muunnelma siitäAlkuperäinen kirjoittaja mamande:Nuppu-Liina on aika outo yhdistelmä...ehkä ihan kiva vauvana mutta aikuisena ei niinkään... Olen myös kuullut Kalani ja Mika nimiset tytöt... en tosin Suomessa..
Ihania vanhan ajan nimiä. Liia ja Eeka ovat viime aikoina erikoisimmat mitä olen kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja sokemj:meillä on Magnus Valtteri, Juudit Emilija, Eemil Augusti.
Mun mielestä ihan normaalit nimet, mutta silti saa olla jatkuvasti selittelemässä muille et miksi noin erikoiset nimet.
Onpa kummallinen nimi... Ottaen siis huomioon, että Liinus on pojan ja Utu tytön nimi. Mitenkähän moinen yhdistelmä on edes päästetty läpi?Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:itse en lähtisi nuin eirikoisia nimiä antamaan... mutta hauskoja ovat...
Liinus Utu Hedley... on ehkä erinlaisin nimi minkä olen kuullut... mutta kun nimeen tottui niin mikäs siinä...
Ja onpahan Liinuksen nimellä oma merkityksensä...