GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mamande:
Nuppu-Liina on aika outo yhdistelmä...ehkä ihan kiva vauvana mutta aikuisena ei niinkään... Olen myös kuullut Kalani ja Mika nimiset tytöt... en tosin Suomessa..
Mika on ihan yleinen tytön nimi japanissa :) Mikan on mun mielestä tosi nätti muunnelma siitä
 
Asumme ulkoimailla (englanninkielinen maa) ja meidan tuttavilla on kolme lasta: Viking, Thor ja nyt kolmas on kuulemma Valhalla... en tieda, etta onko kolmonen tytto vai poika.

Suomessa oudoimmat nimet, jotka vastaan on tullu, ovat olleet: Sirkkuli ja Orkkuli (kaksoset), Kiika-Stiina ja Rilla-Mari.

 
Alkuperäinen kirjoittaja sokemj:
meillä on Magnus Valtteri, Juudit Emilija, Eemil Augusti.

Mun mielestä ihan normaalit nimet, mutta silti saa olla jatkuvasti selittelemässä muille et miksi noin erikoiset nimet. :eek:
Ihania vanhan ajan nimiä. Liia ja Eeka ovat viime aikoina erikoisimmat mitä olen kuullut.

Suvi Tuulia ja Sisko Marja Elina ovat minun ja siskoni nimet. On tuossa Siskossa ollut kanssa selittämistä.
 
itse en lähtisi nuin eirikoisia nimiä antamaan... mutta hauskoja ovat...
Liinus Utu Hedley... on ehkä erinlaisin nimi minkä olen kuullut... mutta kun nimeen tottui niin mikäs siinä...
Ja onpahan Liinuksen nimellä oma merkityksensä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:
itse en lähtisi nuin eirikoisia nimiä antamaan... mutta hauskoja ovat...
Liinus Utu Hedley... on ehkä erinlaisin nimi minkä olen kuullut... mutta kun nimeen tottui niin mikäs siinä...
Ja onpahan Liinuksen nimellä oma merkityksensä...
Onpa kummallinen nimi... Ottaen siis huomioon, että Liinus on pojan ja Utu tytön nimi. Mitenkähän moinen yhdistelmä on edes päästetty läpi?
 
Ehkä erikoisimmilta tuntuvat ymmärrettävästi nimet, jotka joissakin toisissa kulttuureissa ovat hyvin yleisiä, mutta täällä Suomessa saavatkin ihan vääränlaisen merkityksen.
Pari esimerkkiä jotka on tullut vastaan: Muna, Hana ja Nuha.
Toisaalta ärsyttävimmät nimet ovat jo ketjussa esille tulleet ihme väännökset "Tuutti Erhelminpoika Kotivalo"... :kieh:
 

Yhteistyössä