Gallup: Eka äitienpäivä?

Sain kultaisen sydänriipuksen mihin on kaiverrettu Äiti. Lisäksi kukkia, ensiluokkaista palvelua ja herkkuja koko päivän. Aamupalaksi tuli mätiä, smetanaa, sipulihaketta ja vaaleaa paahtoleipää sekä alkoholitonta skumppaa. Varhaisaamupalaksi sänkyyn sain paahtoleipää mihin oli Kallen kaviaarilla kirjoitettu Onnea äidille. =) Eikä tarvinnut vaihtaa yhtään vaippaa.
 
Vietin ensimmäistä äitienpäivää sairaalassa kun olin saanut 2päivää sitten suloisen pienen pojan =) Sain mieheltä lahjan ja kukkasia ja sairaala muisti meitä äitejä kaakulla. Paras lahja kyl oli lapsemme. Sen äitienpäivän muistan kyl lopun elämän.
 
tassu
Eka äitienpäivä tuli vietettyä äitipolilla, kun minulle tuli kyseisenä aamuna keskenmeno :'( En tule varmaan unohtamaan koskaa kyseistä päivää, vaikka aikaa on jo7vuotta, ja minulla on jo ikiihana 3,5v tytär :heart:
 
Ikuisesti muistan ensimmäisen äitien päivän minäkin.

Itse jouduin aamupuurot keittämään itselle ja pojalleni kun mies vaan nukkui ja veti peittoa korkeammalle vaimentaakseen aamuäänet...

Korttia ei tullut, muutakuin lahjakortti hierojalle jahka hän vaivautui nousemaan ylös. Vähät minä siitä lahjakortista kun olen aina puhunut hänelle, että mielestäni itsetehty (vaikkakin vanhemman avustuksella) äitien- ja isänpäiväkortti on tärkein. Niin tärkeänä kuin hän isänpäivää pitää niin ei ymmärtänyt, että tuo ensimmäinen äitienpäiväni oli elämäni tärkeämpiä päiviä. Vieläkin saa minut itkemään kun tuo päivä tulee mieleeni. :'(
 
Mieheltä sain kukkia ja kortin, johon tyttökin oli vähän jotain raapustellut enkä muuta kaipaakaan ! Voihan sitä muulloinkin käydä esim. syömässä jossain ravintolassa tai elokuvissa tms. pientä hemmottelua yhdessä. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 21:24 puolukka kirjoitti:
Vietin ensimmäistä äitienpäivää sairaalassa kun olin saanut 2päivää sitten suloisen pienen pojan =) Sain mieheltä lahjan ja kukkasia ja sairaala muisti meitä äitejä kaakulla. Paras lahja kyl oli lapsemme. Sen äitienpäivän muistan kyl lopun elämän.
Tämähän on ihan kuin miun suusta! =) Eli meidän esikoispoikamme on kanssa syntynyt ihan äitienpäivän aattopäivinä, joten kukat, kakku ja se vauva oli ihan ykkösjuttu ekana äitienpäivänä. Kun vielä paikallinen mieskuoro kävi laulamassa osastolla kaikille äideille, niin se oli täydellinen päivä! :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 12:05 vieras kirjoitti:
Ikuisesti muistan ensimmäisen äitien päivän minäkin.

Itse jouduin aamupuurot keittämään itselle ja pojalleni kun mies vaan nukkui ja veti peittoa korkeammalle vaimentaakseen aamuäänet...

Korttia ei tullut, muutakuin lahjakortti hierojalle jahka hän vaivautui nousemaan ylös. Vähät minä siitä lahjakortista kun olen aina puhunut hänelle, että mielestäni itsetehty (vaikkakin vanhemman avustuksella) äitien- ja isänpäiväkortti on tärkein. Niin tärkeänä kuin hän isänpäivää pitää niin ei ymmärtänyt, että tuo ensimmäinen äitienpäiväni oli elämäni tärkeämpiä päiviä. Vieläkin saa minut itkemään kun tuo päivä tulee mieleeni. :'(
Kiitos samoin.. tosin, noi olevatkin muistamiskohdat voi pyyhkiä pois. Itkin omalle äidille asiaa ja työntelin vauvaa vaunuissa ulkona kaiken päivää. Sen jälkeen on jotain yritystä ollut, että "täällä olisi kahvia..!" kun juon teetä. Että vitsi vissiin ..huono sellainen. Toivoisin korttia, jonka olisivat yhdessä tehneet. Tyttö 4v on sellainen askartelija ettei sille tarvii antaa kuin pahvit ja se tekee alone kaiken. Eipä vaatisi siis paljoa. :snotty:
 

Yhteistyössä