GALLLUPPI: Mitä teillä syödään päivälliseksi?

• Viestiketjun aloittaja "äitikahdelle"
  • Ensimmäinen viesti
"Hei"
Hampurilaiset ja ranskalaisia. Alunperin oli tarkoitus tehdä alusta asti itse mutta kun kaksi lapsista sairastui niin mennäänki siitä missä aita on matalin ja ostetaan leivät ja ranskalaiset valmiina.
Huijari! jos menisit aidan matalimmasta kohdasta, niin hakisit ateriat valmiina!

Meillä nakkimunakas. syömme aina hyvin helppotekoista ruokaa kun olen 2yötä ollu töissä ja kolmas edessä.. veto pois ja mies iltavuorossa.

Tultiin justiinsa ulkoa syömästä, itse otin alkupalaksi lämpimän broileri salaatin, mies vuohenjuustoa, pääruuaksi talon possua, mies päätyi ottamaan villisikaa, jälkiruuaksi mies otti sorbettia ja vaniljajäätelöä, itse söin omenapaistosta vaniljajäätelöllä ja KYLLÄ oli ihan sikamaisen hyvää pöperöä! :D

"äippä"
Ei kai pitäis syödä mitään kun oli niin tukeva lounas.. :/ Ehkä vetäisen pari karppinen-leipää.. Poika saa kasviskinkkuherkkua, eli sosetta suoraan purkista. En jaksa tänään vääntää kotitekoista sosetta. Joskus näin :)

Suzyanne
Kassler-paistia, ranskalaisia, (pojalle perunamuusia) höyrytettyä kukkakaalia, salaattia jossa jäävuorisalaattia, keltaisia ja punaisia kirsikkatomaatteja, punasipulia, kurkkua ja keltaista paprikaa.

Juuri syötiin, hyvää oli. :p

Yhteistyössä