G: Voisitko seurustella/tehdä lapsia itseäsi nuoremman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoitan lähinnä sitä, että usein miehet ovat muutenkin henkisesti hieman naisia jäljessä. :D Että korostuuko tuo sitten jos mies on vielä nuorempi.. Toki miehetkin ovat yksilöitä:)

Meillä ikäeroa 3,5-vuotta, naimisissa ja kaksi lasta. Sinkkuna mieheni tapaili jotain itseään nuorempia ja sanoi esim. juttujen olevan niin eri tasoa kuin mitä hän kaipasi. Toisin sanoen lapsellisia "naisia" olivat jne.

[QUOTE="vieras";28282920]Tarkoitan lähinnä sitä, että usein miehet ovat muutenkin henkisesti hieman naisia jäljessä. :D Että korostuuko tuo sitten jos mies on vielä nuorempi.. Toki miehetkin ovat yksilöitä:)[/QUOTE]

No ovat yksilöitä joo. Ja siinä, vaikuttaako ikäero henkiseen yhteensopivuuteen, niin ehkä on hieman eroa siinä, puhutaanko 18-vuotiaasta vai vaikkapa 30-vuotiassta miehestä.

En. Se on jo nähty, ei vaan jutut kolahda nuorempien miesten kanssa yksiin. Ovat useimmiten lapsellisia ja jotenkin, teinimäisiä. Tosin tähän on pakko laittaa, että tuolla baareissa näkee itteäänkin vanhempien miesten käyttäytyvän kuin jotkut teinit. Teinimäisyys miehessä, saa mut voimaan pahoin. Hyi, ei vaan sytytä yhtään ja samaan pakettiin ahdettu rehvastelu naisjutuilla, asenne, että on jokaisen naisen unelma ja pelimies, sovinisti ja joku, ihmeen esityksen pitäminen yllä :x. Tossa vaiheessa mä kaikkoon paikalta, ei vaan yhtään nappaa tollaset pellet, jotka ei uskalla olla omia itsejään.

No jos olisin rakastunut itseäni nuorempaan mieheen, niin toki voisin seurustella hänen kanssaan. Samoin jos suhde voisi hyvin ja olisimme sellaisessa "pisteessä", niin ilman muuta voisin myös hankkia lapsia hänen kanssaan. Riippuu ikäerosta, miten suurta pohdintaa oman pään sisällä asiasta pitäisi käydä. Tosin mä olen mennyt ns. perinteisen mallin mukaan ja elänyt parisuhteessa reilut 16 vuotta itseäni neljä vuotta vanhemman miehen kanssa...:D

35-vuotiasta ystävääni (täyttää 36 vuotta tänä vuonna) on piirittänyt jo pari vuotta mies, joka on nyt 21-vuotias. Heillä siis olisi ikäeroa 14,5 vuotta. Mies on todella fiksunoloinen, vastuullinen urheilija, mutta kaverilleni tuo ikäero on ainakin toistaiseksi ollut liikaa, vaikka hän viihtyykin kyseisen miehen kanssa todella hyvin ja he keskustelevat tuntitolkulla kaikesta maan ja taivaan välillä. Monella tapaa olisivat lähes sielunkumppanit, mutta tuo ikäero vaivaa ystävääni. Miettii, mitä ympäristö ajattelisi heidän suhteestaan ja erityisen huolissaan olisi omien vanhempiensa ja miehen vanhempien suhtautumisesta. Ystäväni mielessä muut ihmiset ovat heille tietynlainen este ja jotenkin ystäväni mielestä heidän ikäeronsa koettelee sovinnaisuuden rajoja. Mies kyllä on erittäin tosissaan, ei ole kahteen vuoteen tosiaan tapaillut muita naisia, vaikka vientiä hänellä riittäisi. Pari päivää sitten ystävä juuri sanoi, että jonkinlainen "lopullinen" ratkaisu asiassa pitäisi tehdä pian, jotta tilanne olisi reilu sekä hänelle että miehelle.

No yhdessä ollaan oltu jo 7 vuotta. Mies mua 3 vuotta nuorempi. Mies oli 22v kun esikoinen syntyi, ja heti omaksui isän roolin. Nyt meille on tulossa toinen lapsi ja mies on ihan innoissaan =)

Ei tuosta huomaa, että on mua nuorempi.

Mieluummin mä nuoremman ottaisin, kuin vanhemman. Kaikista mieluiten kuitenkin oman ikäisen, eli skaalalla +/- viisi vuotta.
En siis pidä varsinaisesti ikäerona alle viittä vuotta, kumpaankaan suuntaan.

Ei vttu mä nauran täällä näille vastauksille. :laugh:
"Miehet on kuitenkin naisia vähän jäljessä"
"En tunne itseäni puumaksi, vaikka meillä onkin ikäeroa huimat KAKSI VUOTTA"
:D

Yhteistyössä