G: voisitko kuvitella laittavasi silikonit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehdäänkö vielä /nykyään/ollenkaan sellaisia leikkauksia joissa juuri vatsasta/reisistä/pepusta otettua rasvakudosta laitettas rinnoiksi??

Itse epäilen sillä tuskin lähelle sydäntä huionoja rasvoja laitettais,mutta en tiedä siksi kysyn jos joku tietää.

En ymmärrä miksi joku haluaa tunkea jotain vierasta materiaalia nahkansa alle. Jotain muovia vai mitä se on. Pelottaisi komplikaatiot ja sitten olisi lisää leikkauksia tiedossa, koska eihän ne ikuisesti kestä. Omat rinnat eivät mitenkään terhakkaat enää ole, mutta mieluummin pidän nämä kuin laitan täytettä sisään. Sitä paitsi sellaiset bazuukat näyttää vaan halvalta ja tyrkyltä, mun mielestä. Ja nythän on päinvastainen trendikin, että julkkikset ovat poistattaneet silikonit kokonaan, niin kuin Posh vaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja tyiuytr:
Tehdäänkö vielä /nykyään/ollenkaan sellaisia leikkauksia joissa juuri vatsasta/reisistä/pepusta otettua rasvakudosta laitettas rinnoiksi??

Itse epäilen sillä tuskin lähelle sydäntä huionoja rasvoja laitettais,mutta en tiedä siksi kysyn jos joku tietää.

En usko, että sellainen onnistuisi. Näiden implanttien tarkoitushan on antaa muotoa, mutta joku summittainen rasvan ruiskautus ei taitaisi samalla tavalla kohottaa ja pyöristää. Ja eihän ihonalainen rasva ole mitenkään epäterveellistä, vaan se rasva joka on keräytynyt sisäelinten ympärille.

Alkuperäinen kirjoittaja tyiuytr:

http://www.siluetti.fi/fin/Plastiikkakirurgia/rintojen_suurentaminen_omarasva.shtml

Yhteistyössä