G: voisitko kuvitella laittavasi silikonit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen olin aika ankarasti vastaan, mut jotaki näille "säkeille" pitäis tehdä. 35kg painonpudotus jätti jälkensä :( Pysyvät kyllä liiveissä, mut en oo tyytyväinen. Nahkaa kireemmälle ja ehkä vähän lisätäytettä, tänx...

mä en silikoneja vaan sitä omaa rasvaa esim mahasta/reisistä täytteeksi näihin pusseihin. mieskin antoi jo luvan. sit ku vauva on syntynyt,imetys loppunut ja vauva-aika ohi ja siitä sit vielä niin että pysyy tolpilaan niin sit. eli ehkä 2-3vuoden päästä.

En.

En altistais itseäni riskeille, jotka siihen liittyy. Enkä tahtois yhtään isompia tissejä mitä nyt on.

Silikonit on ihan ok, jos kaikki menee nappiin ja ne ottaa ns. "itsensä takia". Naurettavaksi homma menee sillon, kun pitää ottaa "lohtusilikonit" ja esitellä niitä sitten lehtien sivuilla vain saadakseen hetken (lisää ) julkisuutta.

En, mutta joku kohotus voisi olla ihan kiva :whistle:
Ei siinä mun mielestä mitään häpeällistä ole. Ja jos normaaleissa rajoissa pysytään, niin ihan kauniithan ne silikonirinnat varmasti on.

No en :D on meinaa melko isot luomutkin, jotka voisin kyllä käydä pistämässä muotoon AA. Isoista rinnoista ei ole mitään hyötyä, haittapuolia voisi luetella huomiseen asti. Rehellisesti sanottuna mä en ymmärrä miksi kukaan haluaisi silikonirintoja, paitsi ellei ole ihan todella lauta.

En ottaisi silikonia enkä mitään lisää. Harkitsen rintojen pienennys leikkausta. Isot aiheuttavat vain harmia, hartiat kipeät, miehet tuijottavat vain rintoja, ja aina rinnat ovat edessä. Kyseessä G-kuppi

Voisin, jos esim. sairastuisin rintasyöpään ja rinta pitäisi kokonaan leikata pois. Mieluummin kulkisin silikoneilla kuin ilman tissiä. Muuten minulla ei niille ole tarvetta.

En ottais, ei mitään vastaankaan mutta omaakin varustusta löytyy, selkä ja niskakivut on isoryntäisillä aika yleisiä. Pikku kiristystä omiin voisin harkita ja jopa pienennystä.

miksi muuten aina mielletään että jos hankkii silarit niin on kauheet megadaisarit. suurin osa silikonivarusteisita naisita kuitenkin tyytyy kokoon B tai C eli normaalin rajoissa. itse tahtoisin ainakin rintojen kohotuksen, tällähetkellä kuppikoko on roikkuva D, tiedä sitten miten kohotuksen jälkeen olisivat vai tarvitsisiko laitta kuitenkin hiukan lisätäytettä että pysyvät ainakin C kokoisina.

Yhteistyössä