G: välikausi asun lisäksi ostatteko?

• Viestiketjun aloittaja keväthermo :)
  • Ensimmäinen viesti
ap
No kun jotenkin tuntuu, että ne on nii hiton paksuja pidettäväksi ihan alku kesään asti. Viime vuonna jo katselin, että pitäisko ottaa vaan sellanen takki missä verkkovuori ja lisätä sään mukaan alle??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kun jotenkin tuntuu, että ne on nii hiton paksuja pidettäväksi ihan alku kesään asti. Viime vuonna jo katselin, että pitäisko ottaa vaan sellanen takki missä verkkovuori ja lisätä sään mukaan alle??

Ei meillä ainakaan ole mitään paksuja ollut, siinähän on vain se kuoriosa ja vuori, joka on yleensä joko puuvillaa tai sellaista liukasta kangasta. Pidetään usein kesälläkin, jos on viileät ilmat.

...
Mulla on Reimatec vkhaalari lapsille ja umbron/adidaksen verkkapuvut. Kylmempinä aamuina hoitoon mennään aamulla vk haalarin kanssa ja päivällä ollaan verkkapuvulla ja sinne saa alle enemmänkin vaatetta. Meillä ei kurapukuja olla käytetty koska vaatteet on aina olleet Reimatec/Remu/Jonathan.

ap
Oonko sitte ihan paska jos ostan vaan sen yhden ohuemman ja kuravaatteet. Kotipihalla kuiten ollaan ulkona? Ta isiis paleltuuko tuo lapsi? Miten oon näin huono näissä vaate asioissa???

Oonko sitte ihan paska jos ostan vaan sen yhden ohuemman ja kuravaatteet. Kotipihalla kuiten ollaan ulkona? Ta isiis paleltuuko tuo lapsi? Miten oon näin huono näissä vaate asioissa???
Alle voi laittaa villahaalarin tai fleeceä, kun on viileämpää.

vieras
Ihan hyvin pärjäät jos kerran itse olet lasta pukemassa. Hoitoon ei jaksa montaa vaatekertaa laittaa hoitajien puettavaksi. Lisäät vaan kerroksia jos on kylmä aamu esim fleece tai villahaalari alle.

Yhteistyössä