G:Vaa'an luku just nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Marge
  • Ensimmäinen viesti
Marge
Paljon teijän vaaka näyttää just nyt ku hyppäätte sille? Eli ei välttämättä alasti ja aamupaino:)

Ja voihan sitä turista pituudesta, mitä vaa'an toivois näyttävän ym.:)

Oma paino 63,5kg. Pituutta löytyy huikeet 161cm. Toivona olis, ett paino olis vitosella alkava koko vuorokauden:)

On muuten tullu hölmö tapa punnitusten suhteen: en käy enää aamuisin vaa'alla vaan lähinnä just ennen nukkumaan menoo. Ja ku se luku on 62kg tienoilla, ni sit vasta katsastan seuraavan kerran aamupainon:)
 
Marge
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
74,7 kg ja 163 cm oli aamupaino. Yli 5 kiloa lähtenyt kesäkuusta lähtien ja lisää lähtee :D
Olikos sulla vauva masussa? Aattelin, ett ei ainakaa tuolla painolla oo tarvetta raskauden aikana laihduttaa:). Tai itsehän sen (useimmiten) tietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marge:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
74,7 kg ja 163 cm oli aamupaino. Yli 5 kiloa lähtenyt kesäkuusta lähtien ja lisää lähtee :D
Olikos sulla vauva masussa? Aattelin, ett ei ainakaa tuolla painolla oo tarvetta raskauden aikana laihduttaa:). Tai itsehän sen (useimmiten) tietää.
Juu, mä olen se joka palstan mielestä myrkyttää lapseni laihduttamalla :LOL:

Kyllä tässä on edelleen tarve laihduttaa, juteltiin tästä jo neuvolatädinkin kanssa. Mieluummin otetaan vielä muutama kilo pois, kuin se rd.
 
Marge
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Marge:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
74,7 kg ja 163 cm oli aamupaino. Yli 5 kiloa lähtenyt kesäkuusta lähtien ja lisää lähtee :D
Olikos sulla vauva masussa? Aattelin, ett ei ainakaa tuolla painolla oo tarvetta raskauden aikana laihduttaa:). Tai itsehän sen (useimmiten) tietää.
Juu, mä olen se joka palstan mielestä myrkyttää lapseni laihduttamalla :LOL:

Kyllä tässä on edelleen tarve laihduttaa, juteltiin tästä jo neuvolatädinkin kanssa. Mieluummin otetaan vielä muutama kilo pois, kuin se rd.
Voi eihän se nyt lasta myrkytä, ku tekee sen oikein(kuten itse teet, kun on ammattilaisen ohjeet ym.) Toista on sellaset äidit joilla paino muutenkin pieni tai laihdutus tapahtuu kaameella tahdilla.

Ja kyllä se rd on lapselle kaiketi vaarallisempi:)
 
ds
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Paino oli 67,5kg. pituutta huikeat 160cm. Tarkotus olis päästä 62kg. Ihan hyvin kuitenkin mennyt kun lähtöpainoni oli huikeat 80kg. :D
vau. siinä on hieno pudotus takana jo !
Kiitos! :)
En millään muista että painoni alkaa kutosella. :D
Mieheni kanssa käytiin eilen vaa´alla ja sitten se kysy että mitä vaaka näytti, sanoin et 77,5kg. MIes kysy et ookko varma, no joo joo, 77,5kg. Sitten piti oikeen mennä uudelleen vaa´alle, niin alkohan se sillä kutosella. :D
On vaan nii kauan paino alkanut seiskalla...
 
Ihan liikaa mut sentään -4kg eilisestä joten nesteet on vihdoin lähteny liikkeelle ja turvotus alkaa poistuun. Voi jatkaa painonpudotusta masentumatta joka kerta kun vaa'alla käy ja näyttää aina vaan enemmän vaikka mitä tekis :D
 

Yhteistyössä