Voihan sitä kompastua koiraan vaikkei itsellä koiraa olisikaan.Miehen työkaveri oli kompastunut koiraan. Oikeesti kaverilla ei ollut edes koiraa, sen tiesi pomokin.
Jos se särkee ihan pirusti? Monesti nämä "tyhmät" saikkusyytkin voi olla ihan muuta miltä ne kuulostaa.Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;25675012:Pikkuvarvas murtunut, työ kassamyyjä joka voi istua tuolilla.
Mun äiti kompastui öisellä toilettireissullaan kissaan ja mursi ranteensa.. Oli vielä kirjotettu saikkutodistukseen toi "kompastui kissaan", mut pipi oli ihan oikee kylläKompastui kissaan ja löi silmäkulmansa
Niin, voihan se olla niinkin. Olen onnistunut murtamaan omia varpaitani neljä (!!!) kertaa, eikä niissä ainakaan särky mitään niin kamalaa ollut ettenkö olisi voinut istumatyötä tehdä. Kipukynnyskin on tietty vähän henkilökohtainen juttu, jokainen kokee kivun erilailla.Jos se särkee ihan pirusti? Monesti nämä "tyhmät" saikkusyytkin voi olla ihan muuta miltä ne kuulostaa.
Ei se kipukynnyksestä johdu vaan murtumat voivat olla niin erilaisia. Mummollani jolla siis korkea kipukynnys, murtui isovarvas niin, että hän vertasi sitä synnytyskipuja pahemmaksi säryksi...Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;25675062:Niin, voihan se olla niinkin. Olen onnistunut murtamaan omia varpaitani neljä (!!!) kertaa, eikä niissä ainakaan särky mitään niin kamalaa ollut ettenkö olisi voinut istumatyötä tehdä. Kipukynnyskin on tietty vähän henkilökohtainen juttu, jokainen kokee kivun erilailla.
Hui! Kuullostaa kyllä todella kipeältä! Mulla muuten synnytyksen pahin osa oli tippaneulan laitto, johon tarvittiin 2 tuntia, 2 anestesialääkäriä ja lukematon määrä neuloja.... Tipan kun sai paikoilleen niin loppu oli piece of cake!Ei se kipukynnyksestä johdu vaan murtumat voivat olla niin erilaisia. Mummollani jolla siis korkea kipukynnys, murtui isovarvas niin, että hän vertasi sitä synnytyskipuja pahemmaksi säryksi...
No milläs pääset sinne kassan taakse, jos et pysty varaamaan painoa toisen jalan päkiälle? Kaikki eivät kulje töihin autolla.Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;25675012:Pikkuvarvas murtunut, työ kassamyyjä joka voi istua tuolilla.
No ei kai tuo mikään sairauspoissaolo ole vaan ottavat lomaa/palkatonta.Meillä maalla on ihan hyväksyttävä syy kouluissa ja töissä poissaoloihin: toukotyöt.
Heti saan 10 kiloa paskaa niskaan tästä.