G: tyhmin kuulemasi sairauspoissaolon syy, joka on mennyt läpi?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
jiki
Mä olen ollut saikulla paarman pureman takia! :) Paarma puri käteen, käsi turposi, en pystynyt tarttumaan sillä mihinkään, ei siis kaljakuppilan työt onnistuneet. muistaakseni 3päivää olin pois.
 
"mellan"
[QUOTE="vieras";25674492]haava sormesa. päivää 3 päivää[/QUOTE]
mun eksä sai 2 viikkoa sairaslomaa, kun oli haava sormessa. Haava oli niin syvä, ettei sitä pelkällä laastarilla paikattu ja eksä on leipuri
 
"mellan"
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;25675012:
Pikkuvarvas murtunut, työ kassamyyjä joka voi istua tuolilla.
siihen kassamyyjän työhön voi kuulua paljon muutakin kuin kassalla istumista. Meillä ainakin ollaan paljon yksin ja sillon pitää tehdä muitakin hommia
 
[QUOTE="mellan";25675653]siihen kassamyyjän työhön voi kuulua paljon muutakin kuin kassalla istumista. Meillä ainakin ollaan paljon yksin ja sillon pitää tehdä muitakin hommia[/QUOTE]

Kasssalla istumista se vuoro olisi pelkästään ollut, ei muita työtehtäviä. Henkilö kulki autolla työhön. Mutta niinkuin tuli tuossa todettua se varvas voi siis olla oikeasti tosi kipeä ja saikun arvoinen.
 
Mun yhdellä työkaverilla on ollut vaikka mitä syitä enkä edes muista niitä mut työnantaja kosti kerran niin et tää tyyppi sai puukosta haavan sormeen ja sai 3päivää saikkua niin työnantajapa sanoi et eiku töihin vaan niin tekee sit sellasia hommia missä ei kättä tartte ja pakotti tän kaverin tuleen töihin :D Mä taas tein lähes kuumeisesna aina töitä kun ei anna luonne periks jäädä saikulle ennen ku toinen jalka haudassa niin mulle kävi samalla tavalla et sain kämmeneen haavan ja työnantaja sanoi et lepää nyt kätes kuntoon kun kyselin et haluuko et tuun tekeen jotain hommia töihin :) Eli tossa sain ison kiitoksen mun mielestä :)
 
"vieras"
Itse olin lukiosta poissa pahojen PSM-oireiden takia. Mutta tosiaan olin nuorempana ihan mielimaassa ja itkeskelin n. 3 päivää kuukaudesta, niin etten kehdannut lähteä ihmisten ilmoille.
 

Yhteistyössä