G: tyhmin kuulemasi sairauspoissaolon syy, joka on mennyt läpi?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25674492]haava sormesa. päivää 3 päivää[/QUOTE]

No siis mulla on ollut sama syy ja sama aika. Olin töissä paikassa, jossa on todella tarkat hygieniasäännöt. Toisekseen se sormi ei kyllä taipunut eikä sillä tehnyt mitään :D Taisi mulla kyllä olla kämmenessäkin haavoja sillon.. (koira puri ja tulehdusarvot nousi).
 
Jos se särkee ihan pirusti? Monesti nämä "tyhmät" saikkusyytkin voi olla ihan muuta miltä ne kuulostaa.
Niin, voihan se olla niinkin. Olen onnistunut murtamaan omia varpaitani neljä (!!!) kertaa, eikä niissä ainakaan särky mitään niin kamalaa ollut ettenkö olisi voinut istumatyötä tehdä. Kipukynnyskin on tietty vähän henkilökohtainen juttu, jokainen kokee kivun erilailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;25675062:
Niin, voihan se olla niinkin. Olen onnistunut murtamaan omia varpaitani neljä (!!!) kertaa, eikä niissä ainakaan särky mitään niin kamalaa ollut ettenkö olisi voinut istumatyötä tehdä. Kipukynnyskin on tietty vähän henkilökohtainen juttu, jokainen kokee kivun erilailla.
Ei se kipukynnyksestä johdu vaan murtumat voivat olla niin erilaisia. Mummollani jolla siis korkea kipukynnys, murtui isovarvas niin, että hän vertasi sitä synnytyskipuja pahemmaksi säryksi...
 
Ei se kipukynnyksestä johdu vaan murtumat voivat olla niin erilaisia. Mummollani jolla siis korkea kipukynnys, murtui isovarvas niin, että hän vertasi sitä synnytyskipuja pahemmaksi säryksi...
Hui! Kuullostaa kyllä todella kipeältä! Mulla muuten synnytyksen pahin osa oli tippaneulan laitto, johon tarvittiin 2 tuntia, 2 anestesialääkäriä ja lukematon määrä neuloja.... Tipan kun sai paikoilleen niin loppu oli piece of cake!
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
"vieras"
Opiskeluaikoina (ammattikoulu) yden pojan opiskeluinto oli maassa ja sitte sano opettajalle, että mulla alko menkat, täytyy mennä. Opettaja tokas, että no sitte sun pitää mennä kotii lepäämää ja ottamaa särkylääkettä. Herra sai sitten sauraavanki päivän saikkua opettajalta. En tiedä tajusiko opettaja ikinää, että se oppilas oli miespuolinen henkilö.
 
[QUOTE="vieras";25675186]Opiskeluaikoina (ammattikoulu) yden pojan opiskeluinto oli maassa ja sitte sano opettajalle, että mulla alko menkat, täytyy mennä. Opettaja tokas, että no sitte sun pitää mennä kotii lepäämää ja ottamaa särkylääkettä. Herra sai sitten sauraavanki päivän saikkua opettajalta. En tiedä tajusiko opettaja ikinää, että se oppilas oli miespuolinen henkilö.[/QUOTE]:LOL:
 
pha
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;25675012:
Pikkuvarvas murtunut, työ kassamyyjä joka voi istua tuolilla.
No milläs pääset sinne kassan taakse, jos et pysty varaamaan painoa toisen jalan päkiälle? Kaikki eivät kulje töihin autolla.
 
Tänään hain saikkua,koska en saanut mitään ääntä tulemaan ja muutenkin oli flunssanen olo. Työn kuva on puhelimeen vastaaminen,joten äänen puuttuminen haittaa mielestäni kovasti.. Pihisin pomolle puhelimeen aamusta etten pääse ja hän käski juoda kuumaa ja tulla kokeilemaan..:headwall:

Menin aamusta lääkäriin pomon työhön kutsusta huolimatta ja löytyikin korvatulehdus,poskiontelontulehdus ja keuhkoputkentulehdus. Röntgenissä pieni varjostuma. Saikkulapussa lukee 2viikkoa ja diagnoosina kuumeeton keuhkokuume ja akuutti infektio. Vein lapun vielä ihan henk koht töihin ja pihisin et nyt meen kotiin nukkumaan ku kupsahdan ihan just ja hän vielä pyysi soittamaan parin päivän päästä, josko ääni palailis. Työkaveri rolli että oli soittanut työterveyshuoltoon ja koittanut perua sairasloman tyyliin, työ on todella kevyttä ja viikkokin riittäs..:O Ei saanut peruttua..
 
Tälleen
Itse jouduin olemaan joskus töistä pois, kun asuttiin jumalan selän takana, itsellä ei ollut ajokorttia ja miehen kanssa joku ihan älytön riita. Mies sitten tokaisi, että mä voin mennä keskenäni 7 kilsan päähän bussipysäkille, josta siis bussilla reilu 40 kilometriä töihin. Tyyppi siis lähti itse autolla omiin töihinsä. Pyörän omistin kyllä, mutta ei ollut oikein talviajoon soveltuva ja raskaanakin olin, tosin aika alkuvaiheessa. Että tuntuipa typerältä olla tuon takia pois töistä, mut minkäs teit. Pomolle vaan viestiä, että henkkoht syistä...
 

Yhteistyössä