A
ap
Vieras
Ja muut vastaavat kaupallisella puolella työskentelevät. Paljonko saatte palkkaa ja montako työvuotta takana alan töissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana :Ekonomi kk palkka 4410e + päivärahat ja kilometrit.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Lisään vielä, tuon ajan eli kohta kaksi vuotta tehnyt noita hommia.
Markkinointiprojektit on mielenkiintoisia ja aika paljon pystyy itse suunnittelemaan työpäivät jne. Uusia haasteita tulee niin mielenkiinto pysyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Olen kauppatieteiden maisteri ja ennen hoitovapaalle jäämistä sain palkkaa 6000 e/kk (työkokemusta muutama vuosi). Olen kylläkin koulutukseltani myös juristi, eli se nostaa hiukan palkkaani.
Alkuperäinen kirjoittaja Suvi:Olen tradenomi. Valmistunut vuotta 2005. Palkka tasan 2000 euroa. Työkokemusta n. 5 vuotta alalta. Etelä- Suomi.
Mä taidan siis oikeesti saada tosi paskaa palkkaa.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Olen kauppatieteiden maisteri ja ennen hoitovapaalle jäämistä sain palkkaa 6000 e/kk (työkokemusta muutama vuosi). Olen kylläkin koulutukseltani myös juristi, eli se nostaa hiukan palkkaani.