G: Top3 asennot

Eli siinähän se jo otsikossakin tuli, mutta mitkä asennot omasta mielestä on ne parhaat? Entä onko kumppanilla erit?
Saa tietty perustellakkin jos halua riittää!!!


Omat suosikit:

1. Ihan se perinteinen lähetyssaarnaaja.
2. Takaapäin.
3. Seisoen pöytää vasten. :whistle:

Mies tykkää muuten samoista, mut melkeen luulen et se rankkais ykköseksi sen et minä olen päällä.
 
1. Lähetyssaarnaaja

Variaatio a: Paksu jäykkä kulli on vain hieman sisällä. Liike on hapuilevaa ja epäsäännöllistä, makaan kyynärpäiden varassa ja alavartalo on tiukasti kiinni puolison häpykummussa. Tämä kiihottaa klitoriksen seutua voimakkaasti samalla, kun paksu muna tekee kiihottavaa työtään aivan häpyluun takana. Työnnöt yläviistoon.

Variaatio b: nousen nelinkontin, puoliso saa tilaa liikkua itse alla, nostaa hieman lantiota ja vie jalat vyötärölleni, voi jopa roikkua minussa kiinni. Työnnöt alaviistoon voimakkaasti painaen kullin varrella pitkin liukasta vakoa. Silloin tällöin kiihtyvä rytmi, kuunnellen puolison kiihtymisen tasoa. Todella kiihottava asento.

Variaatio c: Olen kevyesti päällä, niin, että pystyn liikuttelemaan häntä käsilläni. Tuen itseni kyynärpäihin ja työnnän koko kalun pituudelta. Puolisoni ei yleensä kestä muutamaa työntöä enempää laukeamatta. Perinteinen lähetyssaarnaaja, mutta ei koskaan se ensimmäinen asento.

2. Ratsastus: Varmat sarjaorgasmit puolisolle. Nainen päättää tahdin pitää valtaa. Kyse on siitä, että hän tietää tarkasti, mikä tuntuu parhaalta, se toistuu niin kauan, kuin hän jaksaa. Kalun on syytä ulottua syvälle ja sen on oltava kova.

3.Päältä ja takaa: Kumppanin pakarat vasten alavatsaa, molemmat makaavat. Nainen puristaa pakaroitaan yhteen voimalla ja tekee pillullaan imeviä liikkeitä. Tyyny mahan alla auttaa löytämään sopivan asennon. Molemmat pystyvät hyvin liikkumaan. Välillä voi nousta ylös ja katsella pyöreiden pakaroiden tanssia. Kumppanin voi myös alistaa, lukita. Painaa hänet lujasti patjaa vasten, pakottaa hänet nauttimaan.

Pidäteltynä ja rytmiä muuttamalla o:n tuloa voi pitkittää ja samalla vahvistaa laukeamisen voimaa. Nainen voi, saa ja pitää laueta niin monta kertaa, kuin pystyy, itse nautin myös toisen nautinnoosta. Jos laukean menetän haluni hetkeksi.
 
Ihania asentoja on kyllä paljon, mutta jos täytyy kolme parasta valita, niin eiköhän ne ole näitä perinteisiä.
1. ratsastus
2. lähetyssaarnaaja, niin että jalat on miehen ympärillä, kohti omia kainaloita koukussa tai miehen olkapäillä
3. takaapäin maaten, kontalleen tai seisten
 

Yhteistyössä