G: TJOT-raskaudet

Jenis
Eka ekasta, tää toka ehkä n. tokasta - mulla on ollut hormonikierukka ennen raskauksia ja raskauksien välillä, eli kierrot mitä sattuu. Mutta kuukaudessa-parissa on molemmat lähteneet käyntiin.
 
tyhmeliini
Mitä tuo TJOT tarkoittaa? Olen joskus käynyt lueskelemassa toisella palstalla lapsettomuus juttuja, kun oli itsellä ajankohtaista. Tuo termi ei selvinny... -Tai en selvittänyt. Kiva jos joku kertois vaikka ei kuulu tähän asiaan varsinaisesti!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:
Mitä tuo TJOT tarkoittaa? Olen joskus käynyt lueskelemassa toisella palstalla lapsettomuus juttuja, kun oli itsellä ajankohtaista. Tuo termi ei selvinny... -Tai en selvittänyt. Kiva jos joku kertois vaikka ei kuulu tähän asiaan varsinaisesti!
Tulee Jos On Tullakseen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:
Mitä tuo TJOT tarkoittaa? Olen joskus käynyt lueskelemassa toisella palstalla lapsettomuus juttuja, kun oli itsellä ajankohtaista. Tuo termi ei selvinny... -Tai en selvittänyt. Kiva jos joku kertois vaikka ei kuulu tähän asiaan varsinaisesti!
TuleeJosOnTullakseen, eli ei yrittämällä yritetä mutta tervetullut olis kuitenkin :D
 
mami03
Ekan kerran yli 8kk ja sit lääkkeet apuun. Nyt menossa 10:s kuukausi tjottailua eikä tulosta..
Ja meillä toi tjot on ollut niin, ettei ehkäistä muttei yritetäkään (keskeytetyllä menty).
 
IhanaValo
No periaatteessa meijän lapset on tjottailun tuloksia, kun ei sen kummemmin mitään päiviä laskeskeltu tai mitään ovistestejä tms. tehty. Jos se nyt sitä tarkottaa..
Esikoinen tärppäs toisesta kierrosta ehkäsyn poisjätön jälkeen, kuopus kolmannesta kierrosta.
 

Yhteistyössä