G: Täysin autottomat perheet pinoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Mulla kortti, mutta auto ollut viimeksi 6 vuotta sitten. Totesin että kun on auto niin ei ole rahaa, mutta kun auto laitettiin pois totesin että nyt jää jopa rahaakin johonkin muuhunkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
:wave: Mulla kortti, mutta auto ollut viimeksi 6 vuotta sitten. Totesin että kun on auto niin ei ole rahaa, mutta kun auto laitettiin pois totesin että nyt jää jopa rahaakin johonkin muuhunkin.
Mä olisin saanut autokoulun ja auton valmistujaislahjaksi muutama vuosi sitten. En halunnut.l Ihan just sen takia, että jos mulla olisi auto, mulle ei olisi ollut mitään taloudellista hyötyä vaihtaa ammattia.

Mulla oli autoja aikoinaan kun yksin viel elelin, mutta ei niistä ollut kuin huolia, jatkuvia rahasyöppöjä.. typeriä kapistuksia.
Ja millon ois pitäny mitäkin huoltaa, katsastaa, vaihtaa, plaaplaaplaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Autoja voi myös vuokrata. Mä varmaan vuokraisinkin, jos olisin joskus sen ajokortin ajanut.

Tiedän kyllä, että voi. Mutta et ole koskaan tainnut selvittää vuokraushintoja? Vuorokaudeksi auton vuokraaminen maksaa yleensä reippaasti yli sata euroa:O Ja kun sitä tarvitsisi just noin, että heittää jotain tavaroita mökille, käy huonekalukaupoissa tai pikkaisen kauempana asuvilla sukulaisilla, tarve olisi vain muutamista tunneista pariin vuorokauteen. Eli tulisi järjettömän kalliiksi.

Yhteistyössä