G: Tatuoidut/lävistetyt äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diipadaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla ei enää ole läväreitä kun otin ne pois, mutta oli silmäkulmassa ja kielessä. tatuointi on vasemmassa ranteessa ja oikea käsi on melkein kokonaan tatskattu.

olen toimistossa toimitoapulaisena.

Miksi muuten tatuoinnit pitää olla piilossa? Eri asia ne tatuoinnit, jotka saa tarpeen tullen piiloon. Mutta sellaiset, jotka eivät koskaan näy kellekään :D Ei ymmärrä. Kai ne on sit vaan omaks/miehen iloks tjtn. Mä ainakin ylpeänä kannan itseni ja kuvani. :)

Mulla ei ole tatuointeja ja yleensä en mieti mitään muuta kuin että alan olla kohta vähemmistöä. Joskus jollain on todella ruma kuva ja mietin mitä kaunista siinä kantajansa mielestä on. Niin no, en ole nähnyt yhtäkään kaunista tatuointia vielä, taidokkaasti tehtyjä kyllä.

Ja lävistyksistä mietin että ne sopii teineille :ashamed:

...ja vielä sekin, että kaverini stressaa siitä, saako ikinä as.palvelutöitä JOS ottaa "madonnalävistyksen" tai jonkun aivan olemattoman pienen tatuoinnin (niska, jalkapöytä tms.) :D Hmmm...Milläköhän vuosituhannella se elää...

Mul yks sydän-tatuointi otettu 13v sitten. Lastenhoitaja olen, mut sillon kun otin niin olin viel koulussa. Nyt haaveena ottaa sydämen ylä ja alapuolelle lasten nimet.

Yhteistyössä