G: Tämän vuoden "saldo" ja mitä toiveita uudelle vuodelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja runttipulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

runttipulla

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
2 034
0
36
Pistetäänpä galluppia pystyyn näin loppuvuoden kunniaksi =)

Mitä jäi mieleen tai mitä tapahtui? Mitä toivot uudelta vuodelta?

Minulla suurin asia oli esikoisen syntymä ja sen tuoma elämänmuutos, naimisiinmeno ja sitten vielä uusi työ. Ja loppusilauksena uusi raskaus :heart:

Josta aasinsiltana tulevalle vuodelle toivon hyvin etenevää raskautta ja tervettä lasta ensi vuodelle :)

Muutoin ensi vuoden suunnitelmissa on talonrakennuksen suunnittelu/tontin haku ja muu hässäkkä, ja jos vielä saisi koulusta paperit pitkän pitkän urakan päätteeksi niin olisi aika mahtava vuosi tiedossa =)

Mites muilla?

Tänä vuonna tapahtunut kaikkea kakkaa enemmän kuin laki sallii. Ihmettelen vain miten ihminen voi kestää kaiken sen :o Onneksi on nuo lapset jotka kantaa eteenpäin.

Ensi vuoden tavoitteena saada vihdoin ajokortti hankittua, -10kg painosta pois ja syksyllä sitten töihin ja lapset hoitoon. Ensi vuonna aion olla entistä parempi äiti lapsilleni :heart:

Toiveissa ois valmistua: bachelor of arts. Ja ois kiva päästä maisteriohjelmaan. Kuopus lähtee kouluun ja toivottavasti esikoinen pääsee saksalaiseen kouluun, kuten toivoo.

Niin, ja tänä vuonna valmistuin BBA:ksi, kuopus aloitti eskarin suomalais-venäläisessä koulussa, muutimme ja esikoinen sai bestiksen.

Tämä vuosi meni melkoisen mukavasti, reissattiin vähemmän, se päätös piti. Nyt loppuvuodesta tuli iso säikähdys pienin seuraamuksin, siitä olen kiitollinen, ettei käynyt pahemmin. Ensi vuodelle ei ole mitään erityisiä suunnitelmia tai toiveita, yleensäkin otan asiat semmoisina kuin ne tulevat, olen surkea suunnittelemaan tai haaveilemaan.

Noh tänä vuonna olin enemmän ja vähemmän sairas yli puolet vuodesta...
Paino kuitenkin on pudonnut 15kg joka on hyvä asia ja vointi kohentunut. Hmm... Olen löytänyt uudelleen piirtämisen ilon joka oli hukassa melkein kymmenen vuotta. Ei muuta merkittävää sitten olekaan tapahtunut.

Ensi vuodelta toivon lisää menetettyjä kiloja, parempaa vointia ja raskautta jos paino on pudonnut tarpeeksi.

Tänä vuonna ei ihmeitä ole tapahtunut. Poika innostui yleisurheilusta, ja sain olla töissä :)
Ensivuodelta toivon töitä, että poika pääsis toivomaamme eskariin ja että olisin henkisesti paremmassa kunnossa kuin nyt.

Lapsi synti huhtikuussa,lokakuussa muutettiin uuteen asuntoon,mies sai uuden työpaikan,anoppi pystyi palata takaisin työelämään,saatiin asuntolaina maksettua,mä sain 4kg lisää painoa(kiitos Joulu!),saatiin uusia ystäviä,sululaisille miehen puolelta syntyi pieni tyttö.

Hmm..ensi vuodeksi toiveissa toinen lapsi,sepä se suurin toive onkin.

Suurimmat asiat tältä vuodelta on olleet esikoisen syntymä, omakotitalon osto ja sain vanhan ystäväni "takaisin" kun oltiin etäännytty toisistamme :)
Ensi vuodelle odotettavissa / suunnitelmissa kakkosen syntymä, parempaa vointia ( toivottavasti ), ulkoilua ja liikkumista enemmän!

Tämä vuosi oli vähän rankka, läheisen sairastuminen syöpään, irtisanominen töistä ja muuta "pienempää"... toivoisin tosiaan ensi vuodelta jotain parempaa. Painonpudotusprojektia pukkaa ensi vuodelle, 10-15 kg pois ainakin. :)

Tämä vuosi alkoi huonosti; tulipalolla.Siinä välissä on myös tapahtunut yhtä ja toista vähemmän mukavaa asiaa, äitini on sairastellut ja huolta on myös hänen voinnistaan ja sitten oli raskaus kierukasta huolimatta ja kun siihen sopeutui ja raskaus eteni rv 20+4, niin ultrassa sain kuulla, että pikkuinen poikamme olikin menehtynyt.Tästä n 2 kk:ta aikaa.

Toivon että uusi vuosi olisi kaiken kaikkiaan parempi.Toivon myös, että sterilisaatio ja lämpöpallohoito, mihin muutaman viikon kuluttua olen menossa, onnistuvat täydellisesti.Terveyttä toivon riittävän ja itselleni työpaikkaa tai opiskelupaikkaa.

Vuosi alkoi esikoisen syntymällä, ja siinähän se on mennyt uuden ihmeen kanssa :heart: Kaikkea pientä on tapahtunut mitä en jaksa alkaa listaamaan, mutta kaiken kaikkiaan ihana vuosi.

Ensi vuonna on häät ja toivottavasti uusi raskaus.

Tänä vuonna ei ole tapahtunut oikein mitään erikoista. No mies sai töitä ja muutettiin parempaan asuntoon :)

Vuodelta 2010 odotan miehelle parempaa työpaikkaa,itselle valmistumista maisteriksi, työpaikkaa ja omaa kotia :heart: Esikoisella toivottavasti alkaa koulu hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja metsämurmeli:
Suurimmat asiat tältä vuodelta on olleet esikoisen syntymä, omakotitalon osto ja sain vanhan ystäväni "takaisin" kun oltiin etäännytty toisistamme :)
Ensi vuodelle odotettavissa / suunnitelmissa kakkosen syntymä, parempaa vointia ( toivottavasti ), ulkoilua ja liikkumista enemmän!

lisään tämän myös oman vuoden saldoon. :)

Ei mitään kamalan erikoista tapahtunut, hyvin pitkälti töitä tehdessä ja hiukan reissatessakin meni tämä vuosi. Kauhean ikäviä juttuja ei ollut, muutamia terveyteen liittyviä asioita muttei mitään kovin vakavaa. Miehen kanssa suhde tuntui taas vain vahvistuvan entisestään.

Ensi vuodelta toivon, että saisin graduni valmiiksi, valmistuisin ja pääsisin kokonaan yliopistosta eroon. Uusi koti on myös toiveissa. Ja enemmän rahaa tietenkin.

Tänä vuonna ehdottomasti isoin juttu oli uuden miehen löytyminen ja sitä myötä avioero. :) Ensi vuodelta on paljon odotettavissa. :heart:

Niin juu ja olen laihtunut 15kg, eli kevyempänä uuteen vuoteen. :D

Tää vuosi on mennyt suht rauhallisesti. Sikanuhaa lukuunottamatta. Tätä loppuvuotta on varjostanut miehen veljen syöpä epäily. Ensi vuodelta toivon, että syöpä epäily olisi turha, kaikille terveyttä, ja laihempaa minua.

Tämän vuoden saavutukset:
-koulutusta vastaava haastava ja mielekäs työ
-lähes 30 kiloa tiputin alkuvuonna ja sitä kautta elämäntapamuutos
-ensimmäinen kunnon ulkomaanmatka elämässäni

Ensi vuoden suhteen ei kauheasti ole odotuksia, toivoisin että saisin vielä muutaman kilon pudotettua, lomamatka kesällä olisi myös haaveissa ja uuden omakotitalon haluaisin myös, toivoisin myös että saisin vakityön määräaikaisten soppareiden tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Minulla suurin asia oli esikoisen syntymä. Ja loppusilauksena uusi raskaus :heart:

Josta aasinsiltana tulevalle vuodelle toivon hyvin etenevää raskautta ja tervettä lasta ensi vuodelle :)

Mie komppaan näitä :heart: :heart:
Nii ja kyl me myös muutettiin sekä ostettiin oma talo eli pian muutetaan taas :)

Tämä vuosi oli vähän rankka (avioero, sairaus + hoito, töitten etsiminen ja selviytyminen asuntolainasta ja yh-elämästä ), joten toivon että ensi vuosi olisi helpompi. Vaikkei mitään ihmeellistä tapahtuisi, kunhan vain selviäisin kaikesta. :)

Hyvää:
*Kaikki läheiset toistaiseksi hengissä (vuotta vielä 1,5 vuorokautta jäljellä...)
*Monta ihanaa matkaa :heart:, mm. Monaco, Murmansk, Rauman ulkosaaristo, Istanbul
*Uusi kiva työ museossa
*Siskon uudenvuodenaattona syntynyt vauva, jota pääsin tammikuussa sitten moikkaamaan
*Kiinnostavat opiskelut
*Myös miehellä riittävästi töitä ja suomen opiskelu edistynyt
*Mukava joulu ja yksi vuosikymmenen parhaista kesistä
*Muutto uuteen viihtyisään kotiin pois keskustasta
*Uusi marsu :heart:

Huonoa:
-Vanhempien terveys ei paras mahdollinen
-Entinen kiva työni päättyy

Mainio vuosi kaikenkaikkiaan, kiitollinen ja onnellinen olen!

Yhteistyössä