Mulla varmaan oma tekemä kebab salaatilla..tai tacosalaatti...tai sitten kunnolla paistettu wilhelm ja siihen sipulikermakastike ja paljon höyrytettyä kukkakaalia ja tiraus ketsuppia päälle.
Nälkä |O
Nälkä |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla varmaan oma tekemä kebab salaatilla..tai tacosalaatti...tai sitten kunnolla paistettu wilhelm ja siihen sipulikermakastike ja paljon höyrytettyä kukkakaalia ja tiraus ketsuppia päälle.
Nälkä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Cesarsalaatti... Mä en ymmärrä miten mä oon niin jääny koukkuun siihenNii ja just söin sitä äsken
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mul on joku outo pinaattikeittokausi. :|
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla varmaan oma tekemä kebab salaatilla..tai tacosalaatti...tai sitten kunnolla paistettu wilhelm ja siihen sipulikermakastike ja paljon höyrytettyä kukkakaalia ja tiraus ketsuppia päälle.
Nälkä |O
Mitä tacosalaattiin tulee?
*nuolee huuliaan*
Valkosipuliperunat lähes minkä tahansa kanssa on mulle pop
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Cesarsalaatti... Mä en ymmärrä miten mä oon niin jääny koukkuun siihenNii ja just söin sitä äsken
![]()
mitäs siihen tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla varmaan oma tekemä kebab salaatilla..tai tacosalaatti...tai sitten kunnolla paistettu wilhelm ja siihen sipulikermakastike ja paljon höyrytettyä kukkakaalia ja tiraus ketsuppia päälle.
Nälkä |O
Mitä tacosalaattiin tulee?
*nuolee huuliaan*
Valkosipuliperunat lähes minkä tahansa kanssa on mulle pop
Vihreetä salaattia, kurkkua, tomaattia
Päälle 400gr paistettua jauhista joka maustettu pussillisella tacomaustetta ja koko keon päälle purkki ranskankermaa![]()
Laihduttaminen on ihanaa :heart: