G: Tämän hetken suosikkiruokasi?

No just meinasin tulla sanomaan että kebab... voisin syödä tonneittain kebablihaa... Ja nyt sitä vissiin pitääkin syödä, kohta syntyy vauva, ja sit ei taas voi syödä varmaan mitään mausteista. :/

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla varmaan oma tekemä kebab salaatilla..tai tacosalaatti...tai sitten kunnolla paistettu wilhelm ja siihen sipulikermakastike ja paljon höyrytettyä kukkakaalia ja tiraus ketsuppia päälle.

Nälkä |O

Mitä tacosalaattiin tulee?

*nuolee huuliaan*

Valkosipuliperunat lähes minkä tahansa kanssa on mulle pop

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mulla varmaan oma tekemä kebab salaatilla..tai tacosalaatti...tai sitten kunnolla paistettu wilhelm ja siihen sipulikermakastike ja paljon höyrytettyä kukkakaalia ja tiraus ketsuppia päälle.

Nälkä |O

*nuolee huuliaan*

:laugh: Vihreetä salaattia, kurkkua, tomaattia

Päälle 400gr paistettua jauhista joka maustettu pussillisella tacomaustetta ja koko keon päälle purkki ranskankermaa :D

Laihduttaminen on ihanaa :heart:

Meille tuli tuommoinen ihan uusi tuttavuus kuin pussikastike, eli siis Knorrin valmis-ruskea kastike: lisää vettä ja maitoa ja pari lusikallista sitä jauhoa.
Että osaa olla hyvää :p

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Cesarsalaatti... Mä en ymmärrä miten mä oon niin jääny koukkuun siihen :p Nii ja just söin sitä äsken :D

mitäs siihen tulee?

Eihän siihen tule muuta kuin vihreetä salaattia, parmesan juustoa ja leipäkrutonkeja ja sitä cesarkastiketta. Sit lisäks voi laittaa kanaa tai katkarapuja tms... Nyt mä keksin että miks mä oon jääny koukkuun... Se on niin helppo tehdä ja mähän oon vaan laiska :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:

Nälkä |O

*nuolee huuliaan*

:laugh: Vihreetä salaattia, kurkkua, tomaattia

Päälle 400gr paistettua jauhista joka maustettu pussillisella tacomaustetta ja koko keon päälle purkki ranskankermaa :D

Laihduttaminen on ihanaa :heart:

Tuohon vielä kylkeen muutamia ananaspaloja ja ranskankerman joukkoon vähän valkosipulia, niin johan... Aamulla kauppaan siis. =)

Yhteistyössä