G: Taikamukit

• Viestiketjun aloittaja Epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti
Epäileväinen
Osaako kenenkään lapsi juoda minkään sortin taikamukista? Olen itse joskus kokeillut edellisen lapsen aikana ja totesin itsellekin vaikeaksi samoin kuin oli todennut joku muukin. Lapsenikaan ei osannut siitä juoda vaan venttiili piti poistaa.

Gallup: onko taikamukin käyttö onnistunut vai epäonnistunut? Millainen taikamuki?

meillä oli
Meillä tyttö joi taikamukista vuoden ikäisestä neljä vuotiaaksi, muki oli hänelle kaikki kaikessa, tyhjänäkin kuljetti sitä leikeissään mukana =) merkkiä en muista, saattoi olla ainun muki ? , mutta tosiaan hyvin ja kauan palveli meidän neitiä. Ehkä sit tarkoitettukin vähän isommille???

Meilläkin 2 niitä ainun mam mukia vai mitä nyt lie ja hyvin on toiminut kahella lapsella. Lisäksi meillä on tupperin silikoni kantinen muki ja se on ollu ihan ehoton opetellessa nokkamukiin! Ja kun sit myöhemmin on otettu se venttiili osa pois niin hyvin on niistäki lapset juonu, sitä venttiliä käytettiin ihan vaan jokunen kuukausi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:31 vieras kirjoitti:
Ne Tupperin mukit on muuten poistettu myynnistä, kun niistä saa pureskeltua paloja kannesta irti.. Muuten hyviä..
Kun ei anna lapselle sitä mukia leikkikaluksi niin ei sitä rikki saa purtua. Tuo meijän muki on ollu neljällä lapsella käytössä ja edelleen ehjä. Harmittaa ku niitä ei saa enää, just sen takia ku kaikki lähettivät niitä vaihtoon ku lapset oli purru ne rikki... :whistle:

Meillä myös juuri ostettu Ainun taikamuki ja poika 6kk hoksasi asian heti. Saa imettyä vettä siitä. Sanovatkin, että kannattaa aloitella tässä 5-6kk iässä sen mukin opettelua, koska lapsella on silloin vielä kova imemisen tarve.

No, lauantaina isukki sen mukin osti ja siitä saakka ollaan harjoiteltu ja heti kyllä osasi.

Meillä Aventin Taikamuki. Tarjoilla alettiin sitä 4 kk iässä ja tyttö oppi juomaan siitä 5 kk iässä. Epäilin itse sitä ,koska siitä saa todella kunnolla imaista ,että vettä tulee. No meidän tytöllä on kyllä imuvoimaa ja siksi on hyvä tällainen ,koska normi nokkamukista imisi ihan liian lujaa.

Yhteistyössä