H
"Höh"
Vieras
tirsk....juuri näin!
Tirsk? Lukekaa tuoteselosteet!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tirsk....juuri näin!
....Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23523327:Mies sitä aiemmin söi, mutta Crohnintauti ei tykännyt hyvää ko joghurtista.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23523327:Mies sitä aiemmin söi, mutta Crohnintauti ei tykännyt hyvää ko joghurtista.
Ei nyt sinänsä liity tähän Activiaan mitenkään mutta..
Mun mielestä on outoa että palstalla on ehkä kaksi ihmistä ketkä "myöntää" syövänsä maustettuja jogurtteja ja loput syö maustamatonta.Mutta kaupoissa hyvin harvoin näkee kenenkään ostavan muuta kuin niitä pikkupurkkeja,varsinkin perheet tuntuu ostavan aina sellasen "lavallisen" niitä.
Tää jogurtti juttu on muutenkin palstalla tällänen mistä saa huono-äiti/ihminen leiman otsaansa
Ja mä en tajua miksi.Joo onhan niissä sokeria,mutta pienenä minäkin oon niitä syönyt ihan niin paljon kuin on huvittanut,eikä mulla ole reikiä hampaissa enkä ole lihava.Eli on sitä pahempiakin asioita mitä äiti lapselleen voi tehdä.
Ja niin,mekään ei niitä syödäMe ei pahemmin syödä mitään jogurtteja,jos syödään niin sitruuna bulgarian jogurttia tai turkkilaista.Ja niitä syödään sen takia että ei tykätä muista.
Paitsi mökillä se aprikoosi-activia maistuu hyvälle ruisleivän kanssa,en tiedä miksi se siellä maistuu![]()
Ei nyt sinänsä liity tähän Activiaan mitenkään mutta..
Mun mielestä on outoa että palstalla on ehkä kaksi ihmistä ketkä "myöntää" syövänsä maustettuja jogurtteja ja loput syö maustamatonta.Mutta kaupoissa hyvin harvoin näkee kenenkään ostavan muuta kuin niitä pikkupurkkeja,varsinkin perheet tuntuu ostavan aina sellasen "lavallisen" niitä.
Tää jogurtti juttu on muutenkin palstalla tällänen mistä saa huono-äiti/ihminen leiman otsaansa
Ja mä en tajua miksi.Joo onhan niissä sokeria,mutta pienenä minäkin oon niitä syönyt ihan niin paljon kuin on huvittanut,eikä mulla ole reikiä hampaissa enkä ole lihava.Eli on sitä pahempiakin asioita mitä äiti lapselleen voi tehdä.
Ja niin,mekään ei niitä syödäMe ei pahemmin syödä mitään jogurtteja,jos syödään niin sitruuna bulgarian jogurttia tai turkkilaista.Ja niitä syödään sen takia että ei tykätä muista.
Paitsi mökillä se aprikoosi-activia maistuu hyvälle ruisleivän kanssa,en tiedä miksi se siellä maistuu![]()
Joo on ihan maustamatonta, pikkupurkeissa ja litrasena, rasvalla ja ilman . Ne maustetut on ihan liian makeita minun makuun.
Joo syön, sitä maustamatonta ja vain sen takia kun se on ihan hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä;23524188:Silti pitäs valittaa tuotteesta valmistajalle, koska crohnikko on vain herkempi lisäaineille ja myrkyille mutta myös karkeille kuiduille:
...ttp://koti.utanet.fi/~paula/xyz/tallessa.htm