A
"aloittaja"
Vieras
Mainoksessa väitettiin että 2 miljoona suomalaista syö activiaa. Mä en tunne ketään joka sitä söis. Siis miten kuukaan voi syödä edes sellaista pahanmakuista lisäainemoskaa? Ja sit vielä luullaan että se on jotenkin terveysvaikutteista. Mainoksessa on vielä aitoja mansikoita jogurttipurkkejen vieressä, ihan kuin jogurteissa oikeesti olisi marjaa muutamaa prosenttia enempää (monissa mansikanmakuisissa jogurteissa ei ole lainkaan mansikkaa, vaan mansikka-aromia!)
Oudosti mulla ei ole mitään turvotusta tai "ilmapalloa" mahassa vaikka en syö mitään jogurtteja...
Jos nyt välttämätt haluaa syödä maitohappobakteereja niin samoja maitohappobakteereja on esim. A+ jogurtissa jota saa maustamattomana paljon halvemmin, ainakin kun ostaa litran pakkauksessa. Halvemmaksi tulee myös jos syö maitohappobakteereja suoraan purkista ilman turhaa sokeria mitä noissa maustetuissa jogurteissa on.
Oudosti mulla ei ole mitään turvotusta tai "ilmapalloa" mahassa vaikka en syö mitään jogurtteja...
Jos nyt välttämätt haluaa syödä maitohappobakteereja niin samoja maitohappobakteereja on esim. A+ jogurtissa jota saa maustamattomana paljon halvemmin, ainakin kun ostaa litran pakkauksessa. Halvemmaksi tulee myös jos syö maitohappobakteereja suoraan purkista ilman turhaa sokeria mitä noissa maustetuissa jogurteissa on.