G: Suurin haaveesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
En olekaan pitkään aikaan harrastanut galluppeja täällä joten kysynkin nyt sitten että onko sinulla jokin suuri haave? Tai eihän sen tartte olla "suurikaan", mutta jokin sellainen haave josta olet jo pitkään haaveillut muttei se ole vielä toteutunut?

Minä haaveilen lottovoitosta jotta voisin ostaa perheellemme kesämökin. Tai sitten toivon että vaikka voittaisin kesämökin jostain kilpailusta, mutta kesämökki on suurin haaveeni tällä hetkellä =)

Mun tämän hetkinen suurin toiveeni on että tuo tyttö nukahtais. Mä oon jo ihan loppu! Ei ton ikänen voi enää nukkua päiväunia jos se menee iltasin vasta kymmeneltä nukkumaan. |O

:ashamed:

Mulla on paljon haveita, mutta mikä olis suurin... Kai se olis sitten se lottovoitto niin voisin huoletta opiskella lopun ikääni (nyt siis työelämässä)ja sitten saatais rakennettua isompi talo ja ostaa isompi vene, jolla olis sitten varaa ajellakin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mulla on paljon haveita, mutta mikä olis suurin... Kai se olis sitten se lottovoitto niin voisin huoletta opiskella lopun ikääni (nyt siis työelämässä)ja sitten saatais rakennettua isompi talo ja ostaa isompi vene, jolla olis sitten varaa ajellakin :whistle:

Te ootte sit ilmeisesti köyhtyny

Tottakai on haaveita ja unelmia. Olisi aika tylsää, jos ei olisi unelma tai unelmia, jota kohdin tavoitteellisesti kulkea. Unelmat eivät ole siis mitenkään suureellisia, vaan toivottavasti ihan tavoiteltavissa olevia asioita =)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mulla on vain pieniä haaveita.

Se mökki kallioiseslta merenrannalta, pari vuohta. Ja monta polkua on tallaamatta ja jokea ja rantaa melomatta...

Eiköhän ne joskus vielä toteudu, kaikki.

eikös nuo merenrantatontit maksa miljoonia ja mene pöydän alta tutuille?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mulla on vain pieniä haaveita.

Se mökki kallioiseslta merenrannalta, pari vuohta. Ja monta polkua on tallaamatta ja jokea ja rantaa melomatta...

Eiköhän ne joskus vielä toteudu, kaikki.

eikös nuo merenrantatontit maksa miljoonia ja mene pöydän alta tutuille?

tai perintönä

en sanoisi pieneksi haaveeksi, vaan valtavaksi.

Nyt vasta luin nämä haaveenne, ja olipa siinä ihania haaveita =) Kaikille jotka haaveilevat lapsesta, ristin käteni ja toivon että jonain päivänä näin kävisi :heart:

Keittiönoidan haaveesta ei kyllä ota selvää tämä rouva B) Voisitko tarkentaa???

Yhteistyössä