G: Sattumaako? Päivämääristä!! (En osaa laittaa otsikkoa...)

Eli kysymys on tämmönen; onko kohdalle osunut sellasia päivämääriä esim. syntymäpäivä ja samana päivänä on joku lähisukulainen kuollut tai syntynyt tms myös? Tai jotain muuta sattumaa päivämäärissä?

Älysköhän nyt kukaan mitä mie takaa ajan... :whistle: Mä laitan omat sattumani tähän, josko sitten kukaan ymmärtäis..

Meillä kaksoset synty 29.06. ja mun edesmenny ukkini äidin puolelta syntyi myös 29.06...

Kuopus synty 31.10. ja mun isänpuolen ukkini kuoli 31.10...

Meillä kaikkien kolmen muksun nimipäivät on osunut joulukuulle, ihan sattumaa tämäkin...

Siskontytär syntyi kuolleena 07.10. jolloin on mun anopin nimipäivä...

No tuollasia tuli ykskaks mieleeni... Onko muilla tämmösiä sattumia? :wave:

-Mulla ja siskolla on nimipäivä samana päivänä, ihan sattumalta mennyt niin.
-Mulla, serkullani, hänen serkullaan ja pomon pojalla on kaikkilla sama synttäripäivä. Ollaan vain synnytty eri vuosina
-Mun ja äitin synttäripäivä on peräkkäin
-Muistelisin, että naapurissa kuoli vanhempi mies samana päivänä kuin veli syntyi
-Kaverin pojalla on synttärit samana päivänä kuin eräällä toisella kaverilla

Minä, serkkuni ja yksi kummini kaikki synnytty samalla päivämäärällä, vuosia toki välissä.

Vanhempieni kihlajaispäivänä on toisen nimeni nimipäivä. Tämä ei ole ollut tarkoituksellista.

Äitini toisen nimen nimipäivä on minun ja mieheni kihlajaispäivä, tämäkin sattumaa. Ja kihlojen vaihtamisesta tuli kuluneeksi viime kesänä 11 vuotta, samana päivänä syntyi kuopuksemme.

Ja lisään vielä, meilläkin on tuota peräkkäisyyttä. Meidän perheessä kolmet synttärit peräkkäisinä päivinä, järjestyksessä kuopus, esikoinen, minä.

harmaana
Samana päivänä jolloin tein abortin olosuhteiden pakosta on mies syntynyt(ei miehen lapsi, ei edes tunnettu silloin). Töissä kaksi omaa hoidokkiani on toinen syntynyt samana päivänä kuin mies ja toinen tullut samana päivänä hoitoon kun mies syntynyt.

vieras
Meidän lähisuvussa kaikki ovat kuolleet helmikuussa, paappa 14.2, ukki 13.2, isomummu 25.2, mummu 9.2, isän veli 15.2 jne... Ja ainoastaan minä olen syntynyt helmikuussa 19.2.

Minä ja mieheni ollaan molemmat synnytty 8 pvä.
Mun sisareni ja mieheni sisar ovat molemmat syntyneet 22.6, tosin eri vuosina.
Poikamme syntyi mummoni nimipäivänä.
Tyttäremme syntyi setäni syntymäpäivänä.
Tyttäremme laskettu aika oli 13.pvä ja hän syntyi 21.pvä. Poikamme laskettu aika oli 3.pvä ja hän syntyi 12.pvä.
Ystäväni syntymäpäivä on samana päivänä mitä tyttäremme yksi nimipäivistä.
Ex´äni synttärit ovat samana päivänä kun äitipeikon nimpparit(juuri havaitsin B) ) Samainen palstailija on muutes syntynyt samana päivänä mitä appeni sekä eräs serkkuni.

11 pvä on meidän päivä. 11 pvä ollaan tavattu, 11 pvä menty kihloihin, 11 pvä naimisiin. Ja sattumalta siis: mä valkkasin kalenterista vaan sopivia (kihloihin vapaana lauantaina että saadaan kahvitukset samalle päivälle, naimisiin kun maistraatissa oli tilaa).

Minä olen syntynyt 27.8, samoin tyttöni. vahingossa tuli annettua pojalle nimi niin että iskällä ja pojalla on samana päivänä nimpparit, tyttö ja kumminsa syntyneet 11.päivä, löytyyhän noita kun rupeais kunnolla selailemaan kalenteria

Mul on synttärit 19,10.

Muuta silloin tapahtunutta:
Mun rakas kissa kuoli
Jouduin pahoinpidellyks
Ajoin tosi pahan kolarin
Alettiin seurustella entisen väkivaltaisen mieheni kanssa
Siskoni vei poikaystäväni
Jouduin raiskatuksi

Ja nyt pelottaa ku la on 19.10...

Yhteistyössä